اصلا به مذاکرات خوشبین نیستم شما چطور ؟

iri@Iranyboy20011 June 2026بزرگی میگفت؛«امیدوارم هرجا که میری یه نفر مثل خودت سر راهت باشه...»این جمله میتونه زیباترین دعا یا بدترین نفرین ممکن باشه...
@Iranyboy200127 May 2026وارد یه بی حسی و گیجی و خلصه فکری عجیبی شدم !!انگار همه سرکاریم.چه وطن فروش وجنگ طلبچه وطن پرست و وفاداران به پرچم و میهننه براندازها،نه ما که زیر موشک و بمب پایدار موندیمهیچ کدوم به هدفمون نرسیدیم نه اونا،نه ما بازی گردان داره بازیمون میده و الکی عمرمون صرف دشمنی و کینه و فرصت سوزی ایام شد
@Iranyboy200126 May 2026یا واقعا کل توان دفاعی و موشکیمون از بین رفته و داریم با بلوف،مقابل امریکا،مذاکره میکنیم.یا مسئولین خاین داریم عشق مذاکره یا کلا واقعیت با اخباری که به ما رسیده و مردم میبینند و میشنوند خیلی خیلی متفاوته.آخه چطور میشه،دشمن بیاد حمله کنه،در زمان آتش بس،شهید هم بدیم.ولی کماکان مذاکره کنیم ؟
@Iranyboy200122 May 2026*اقایون هر کسی که داره به #سفره مردم #خیانت میکنه هر کسی که #اختلاس کرده و جزء چهره های معروف هست را با دو کلمه ای معرفی نکنید #محاکمه کنید در رسانه این شفاف سازی باید صورت بگیره ...کلام #امیرالمومنین (ع) است و شما هم پیروی از این حضرت میکنید ...*
@Iranyboy200121 May 2026♦️دلیل عقبنشینی ترامپ فاش شد | ایران به توانمندی نظامی تازهای رسیده است.اما من میگم دلیلش اینه که هنوز نتونستن مکان و محل حضور رهبری و افرادی رو که میخوان ترور کنن رو تشخیص بدن.
@Iranyboy200120 May 2026یک خانم افغانستانی چه #تلنگر خوبی به ما میزنه!#کابل ۱۰۰ سال فاصله داره با #تهران شدن اما تهران میتونه خیلی سریع به کابل تبدیل شه! فقط کافیه #مردم به جون هم بیفتن. #میثم_تمار7 MB
@Iranyboy200120 May 2026♦️ تلگراف: مقامات آمریکایی امارات را به اقدام برای تصرف جزایر ایران از جمله جزیره لاوان تشویق میکنندبا این اوصاف ،یعنی :اسراییل ،اماراتی ها رو بازیچه خودشون کردن ،به ایران حمله کنه ،بعد ایران بزنه امارات رو داغون کنه ،بعد اسراییل به دنیا بگه دیدید ایران خطرناکه ،و ....
@Iranyboy200116 May 2026♦️ تلگراف: مقامات آمریکایی امارات را به اقدام برای تصرف جزایر ایران از جمله جزیره لاوان تشویق میکنندبا این اوصاف ،یعنی :اسراییل ،اماراتی ها رو بازیچه خودشون کردن ،به ایران حمله کنه ،بعد ایران بزنه امارات رو داغون کنه ،بعد اسراییل به دنیا بگه دیدید ایران خطرناکه ،و ....
@Iranyboy200116 May 2026یه سوال :مگر ما پسرا مون سربازی نمیرند ؟در این مدت سربازی،چقدر روی شناخت و تبیین مبانی انقلاب و کشور دوستی و دشمن شناسی جووونا مون کار می کنند؟اگر در این باب،حرکتی میشود،پس نتیجه اش چرا در جامعه ما (عمومی) کمتر حس میشه؟اگر که نه، چرا نه و از این فرصت کم هزینه چرا استفاده نمیکنیم ؟
@Iranyboy200115 May 2026
@Iranyboy200115 May 2026
@Iranyboy200114 May 2026خدایا ،چی میشه رهبر جوان ،بیاد در اولین اقدامدستور یه کودتای اقتصادی رو بده و هر کی که در اقتصاد و سیاست خارجی ،کوتاهی و سنگ اندازی و مشکل تراشی و کار شکنی کرده ،دستگیر و محاکمه و مجازات بکنه هر کی که میخواد باشه اونوقت عموم مردم حتی مخالف ها هم ،چه حمایتی کنن رهبر جدید رو 🙃😔🤭🤪
@Iranyboy200111 May 2026سوالی که همیشه در فانتزی های ذهنم هست اینه چرا یکی با یه تفنگ دوربین دار ،از راه دور ، آدم بدهایی مثل ترامپ و نتانیاهو رو نمیکشه بالاخره که اینا مخفی و همیشه سری نیستند .یه جاهایی هم در منظر عمومی میرن .نمیرن ؟
@Iranyboy200110 May 2026این توییت رهبری و جواب ایلان ماسک رو یادتونه ؟الان حدود ۴ ماه گذشته و میشه قضاوت کرد کی خیال باطل داشت ...#ایران_قوی #دشمن_شناخته_شده#ایران #صلح #جنگ_رمضان
@Iranyboy20019 May 2026از نظر من ،باید با ارزش ترین (در جامعه) و گرانترین (از در آمد)و حساس ترین (برای انتخابشان) و امنیتی ترین (از نظر کشوری) و مرفه ترین شغل در جامعه ما :*معلمی * باشد.این مدرس ها و معلم ها و آموزگاران هستند که فرهنگ و آتیه کشور رو دارند آموزش میدن و تربیت میکنند.
@Iranyboy20019 May 2026ای کاش قدرتش رو داشتم ،در این مقطع که زمینه و بهانه لازم (جنگ) وجود داره این کارها رو میکردم :آموزش،کلاس توجیهی و تعیین خط مشی رفتاری در زمینه شناخت دشمن و کنشهای لازم برای رفتار در جامعه.برای :> بعضی معلمین مدارس غیر دولتی >سلبریتی های حاشیه دار و همیشه منتقد >بلاگرها ی خود تحقیر.