پوتین:«کسانی که غرب را اداره میکنند به پر کردن شکمهایشان با گوشت انسان و جیبهایشان با پول عادت کردهاند. بازیهای خونآشامی اکنون به پایان میرسد.»خب پوتین غربگرا هم فهمیده که تنها راه مقابله با زیاده خواهی های هژمون غرب و افرادی مانند ترامپ این است که موشک بالستیک فراصوت میانبرد اورشنیک و بمب نوترونی که درواقع میتوانند ضد سنگر و پناهگاه هستهای باشند، میتوانند بازی را تغییر بدهند و با آنها مقابله کنند، این درمان باید در ایران اجرا شود.همیشه در ایران سیاست مداران هستند که عاشق غرب هستند و برای رضایت آمریکا دم از مذاکره سر مسائل نظامی و امنیتی میزنند و فقط وجود بمب اتمی است که میتواند یک بازدارندگی غیر قابل بخشش به دشمن ایجاد کند.