از اراذل و اوباش #سلطنتطلب که بگذریم که رذالتشان شغل است، مشمئزکنندهتر از آنها، این تودهی نادانی است که با دهان باز، در ستایش #هواپیمای #آمریکایی و #موشک #اسرائیلی کف میزند.اینها #مردم یا حتی #شهروند و یا #اپوزیسیون نیستند؛ تماشاگران مشتاق ویرانیاند.این وضعیت نه #سیاست است، نه #تحلیل؛
