حروم لقمه زیاده متاسفانه
الهی فداشون بشم، دسته گل های دبستان میناب ما بعضی هاشون روزه اولی بودن😭😭😭2 MB
@Samaneh6728 February 2026Replying toاز موقعی که پزشکیان اومده من تا الان خون دل خوردم اینهمه شهید دادیم نتونستم انتقام تک تک شونو بگیرم
@ASARI28 February 2026Replying to✍ مصاحبه عراقچی گرای حمله بودقوه قضائیه از خواب غفلت بیدار شودعراقچی ، ظریف و روحانی عوامل بیگانه هستند وپزشکیان ملعبه دست این سه مفسدمذاکرات خریدن وقت برای دشمن بود وخائنین وکودتاچی ها مطلع بودند .پزشکیان هم ملت را سر کار گذاشته بود.این بار تا محو کامل اسرائیل آتش بسی در کار نیست