مقامات اماراتی اعلام کردند که دیگر خطری از سوی ایران فرودگاه های این کشور را تهدید نمی‌کند.گویا رفتن از چینی ها یک سیستم پدافند لیزری خریدند 🤣گفته شده که فرودگاه بین‌المللی دبی سیستم لیزری ساخت چین را نصب کرده است و چینی ها به اماراتی ها قول دادند این سیستم هر خطری را هدف قرار می‌دهد. همانطور که می‌بینید امارات برای اسرائیل تمام فعالیت‌های نیابتی را انجام می‌دهد و هر نوع سلاحی تأمین می‌کند. اما حتی کوچکترین اراده ای برای استفاده از این تسلیحات برای تأمین امنیت خودش ندارد.این یک کمدی است.چینی ها باید از سرنوشت شرکت های آمریکایی و ابر پروژه های نظامی آمریکا درس عبرت بگیرند که چگونه توسط ایران بی آبرو شدند. اگر دوست دارند هنوز هیچی نشده آبروی صنعت نظامی چین برود، اشکالی ندارد. بیچاره صنعت نظامی چین.يادآور میشوم که این سیستم پیش از جنگ رمضان خریداری شده بود.
21:19 - 6 May 2026



2 Replies

Replying to
چار روز دیگه ایران سامانه چینیوو میزنه🤣آبرو امارات و چین با هم میره و یه پله دیگه در قدرت بالا میریم و حتی حساب کار بیشتر دست همه میاد.به امید خدا

Profile picture of ‌فرهاد قاسمی‌
بعد یه سریا اینجا نسبت به چین هم تعصب دارن،آقا جا کل دنیا دنبال منافع مردم خودشه،هیچ‌کس برادر ما نیست،اینو‌تو‌مغزمون اگر نهادینه کنیم،اینقدر سوخت نمیدادیم و نمیدیم