یوقتا فکر میکنم با زدن کدوم یکی از سگهادلم خنک میشه!و به این نتیجه میرسم که هیچکدوم!واقعا هیچکدوم در حد یکی از مردای خداییکه از ما گرفتن نیستن!حتی ترکیب ترامپ+پمپئو+نتانیاهوهم نمیتونه جیگرمو حال بیاره :)!این نفرت رو تو قلب تکتک ما کاشتنو روزی طوفان درو خواهند کرد ...