ی تشکر هم بکنیم از لباس هایی ک نیاز به اتو ندارن ...
@JOOJEH15 October 2024تا یادم نرفته بگم:اینایی که سلام نمیکنند و درست جواب سلام نمیدن و اصول اولیه اخلاقی و آداب معاشرت رو رعایت نمیکنند، درونگرا نیستند بلکه بی ادب و بی نزاکت هستند 🤌😊#اِییی_فرق_فوکوله