سلام چرا شما نمایندگان مجلس بحث خروج از npt رو در مجلس بحث و اقدام نمیکنین؟اگه مطالبه و خواست آحاد مردمی رو میخواین پس بیاین تو صحنه و صریح اعلام کنید،در محافل مطمئنا این بحث میشه که مادامی سلاح هسته ای ساخته نشه نردبان تنش همینجور ادامه پیدا میکنه ، به فکر اون دنیا باشین که خیلی باید جواب بدین