9 April 2026
از جذابیت های انقلابی گری برخی از عزیزان این است که عین سخن رهبر شهید را دیس لایک می کنند ...
Profile picture of ‌شهید کودتا‌
@Bihosaleh9 April 2026
جناب جهاد تبیین اون قبل از به کشته دادن رهبری بود الان که به کشتنش دادن ،قضیه فرق داره
Profile picture of ‌جهاد تبیین‌
رهبر عزیز مان چه فرمودند در خصوص عدم پرداختن به اختلافات و حفظ وحدت؟ ولایت پذیری ما فرقی نکرده
Profile picture of ‌شهید کودتا‌
@Bihosaleh9 April 2026
موضوع حکم تغییر کرده
Profile picture of ‌جهاد تبیین‌
بیشتر توضیح دهید
Profile picture of ‌شهید کودتا‌
@Bihosaleh9 April 2026
حکم تابع موضوع است.اون زمان پزشکیان کنار مردم ایستاداما الان کنار مردم نبودند و فقط گرا میدادند و کشور را تسلیم کردند.در ضمن ما توهین نکردیم .تبیین کردیم
Profile picture of ‌جهاد تبیین‌
اگر توهین نکردید مخاطب صحبت من نبودید. تغییر موضوع هم رخ نداده آقای پزشکیان و سایرین قبلاً هم در همین وضعیت بودند و انتقاد به ایشان وارد اما رهبر شهید تأکید داشت بر حمایت و عدم توهین به مسئولین.حرف ما این است نقد کنید در چارچوبی که ائمه انقلاب از ما خواستند اگر واقعاً انقلابی هستیم
Profile picture of ‌شهید کودتا‌
@Bihosaleh9 April 2026
با چوب توهین منتقدین را دارید خفه میکنید،شما جهاد تبیین نمیکنیدشما پاروزن اصلاحاتید
Profile picture of ‌جهاد تبیین‌
کاری دارم می کنم تبیین سخنان رهبر شهید است. اگر فکر میکنید پارو زن اصلاحاتم لابد رهبرشهیدم چنین بوده پس مشکلی نیست.لطفاً پست مربوط به سخنان رهبر شهید درخصوص نقد در زمان جنگ را ببینید در صفحه اصلی
Profile picture of ‌اسید سیتریک‌
@ahmadreza769 April 2026
#رهبر_شهید: نبایدمنتظرنظررهبر بمانید،وظایفی داریدایمان،باید ابوذری باشه(مطالبه‌)گاهی وظیفه مردم، با امام متفاوته.نمیشه من درهمه‌چی دخالت‌کنم. دروغ‌بستن به رهبروبایدفهمیدمن که نمیتونم هربار تکذیب کنم. بایدمنظومه‌فکر امام را بفهمیدگاهی رهبر مخالفه،امّا مانع نمیشهمانع‌نشدن،به‌معنی رضایت نیست
کسی نگفت نقد نشود مطالبه نشود سوال نشود ساکت ماند تا خود رهبری روشنگری کند صحبت این است مطالبه در منظومه ائمه انقلاب شرایطی دارد و اگر انقلابی هستیم موظف به رعایت آن. اینکه شخصی بگوید نه این حرف صریح رهبری حرف دل شان نیست ما باید بصیرت داشته باشیم بدانیم او از ما چیز دیگری می خواهد اینها بزک کردن مخالفت و عدم تبعیت از ولی است.
14:59 - 9 April 2026

3 Reactions
1058 Views


1 Reply

Profile picture of ‌اسید سیتریک‌
@ahmadreza769 April 2026
درود بر شما امادر طول همه این سالها،هیچ کدام از کنش هاو واکنش های رهبری مختص حقوق شخصی نبودندوبر اساس خواست مردم انجام میدادنپس مابایدامام راحتی درتصمیم گیری ها هم یاری ومشورت دهیممانندحضرت سلمان،درپیشنهادحفرخندق به پیامبر(ص) اینکه صرفامنتظر کنش،اظهارنظر و پاسخگویی رهبری باشیم،به نظرم اشتباه است