22 June 2025
بجای رفرش کردن بی فایده‌ی پیامرسانهای داخلی بیاید بگید آخرین کتابی که خوندید یا کتابی که دست دارید چیه ببینم سلیقه‌تون به من می‌خوره یا نه‌:
Profile picture of ‌Haniyeh Rahmani‌
@Velombokon23 June 2025
Replying to
سه تا از کتابای نادر ابراهیمی رو جدیدا تموم کردم.ابوالمشاغل، سه دیدار (جلد دوم)، با یدونه که اسم درستشو یادم نیست 😶 مجموعه داستان کوتاه بود.الان میخوام قلندر و قلعه رو شروع کنم.
خیلی هم عالی. از نادر ابراهیمی هرچی بخونی برد کردی. آتش بدون دودش رو هم بخون.
10:59 - 23 June 2025

1 Reactions
485 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Haniyeh Rahmani‌
@Velombokon23 June 2025
Replying to
اونم خوندم، بر جاده های آبی سرخشم خییلی خوبه.ولی مردی در تبعید ابدیش محشششره.