بجای رفرش کردن بی فایدهی پیامرسانهای داخلی بیاید بگید آخرین کتابی که خوندید یا کتابی که دست دارید چیه ببینم سلیقهتون به من میخوره یا نه:
@Velombokon23 June 2025Replying toسه تا از کتابای نادر ابراهیمی رو جدیدا تموم کردم.ابوالمشاغل، سه دیدار (جلد دوم)، با یدونه که اسم درستشو یادم نیست 😶 مجموعه داستان کوتاه بود.الان میخوام قلندر و قلعه رو شروع کنم.
@Velombokon23 June 2025Replying toاونم خوندم، بر جاده های آبی سرخشم خییلی خوبه.ولی مردی در تبعید ابدیش محشششره.