آقای قالیباف! طمع گندم ری شما را فریب ندهد.مردم و مسولین،نباید کاری کنند که شرمنده خانوادههای شهدا شوند.ملتی که ۴۰ روز زیر حملات دشمن ثابت قدم بود و بیش ۱۰۰ و اندی شب،شبها در خیابان برای دشمنان داخلی و خارجی رجز میخوند، رو تحقیر نکنیدو ادای" دوستی خاله خرسه" رو در نیارید،
22:08 - 26 June 2026