@Lian_cho22hReplying toبرای اینکه مردم در رفاه باشن مردم رو در نفت و گاز شریک نمیکنن ولی یه حروم زایازده که تو جزیره اپستین هر غلطی بگی کرده رو ازون ور دنیا میخوان تو نفت و گاز ما شریک کنن 😐
مداحی بی نظیر سیدرضا نریمانیماشاءالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم#یاشاسین_نریمانی#امام_حسین #علی_الاصول #تاکورشودهرآنکه_نتوانددید#یا_لثارات_الخامنهای10 MB
Replying toوقتی میگم داداش بزرگه رو دهنش رو با زور و تطمیع بستن میگید نه....کجاست قوه قهریه قضائیه کجاست قوه نظارتی مقننه.... ببخشید مجلس که تعطیله و قوه قضائیه هم که رسما تعطیله.... که همچین افرادی به راحتی در مقامات رسمی کشور منصب میگیرند. https://virasty.com/masoud_rahimi_6357/1782483514911407654Replying to and 3 othersعمو کیوون، نظرت چیه؟👇تو خونتون یکی داره به ناموست تجاوز میکنه منتها چون جزو افراد صاحب نفوذ بوده کسی جرآت نکرد حرفی بزنه زورشون هم نمیرسه.دهن داداش بزرگه رو هم با زور و تطمیع بستن و گفته به همه این قضیه محرمانه بمونه. یه مرد تو داداشات پیدا شده داره میگه ایها الناس به داد این خونواده برسید.
@Rastegar16hReplying toخوب قراره جنگ بعدی سرمایه گذاری کنه چند تا موشک وسط میادین نفت میاذزه میگذاره
@Master9014hReplying toکل دشمنی اونا با ایران سر تصاحب همین چیزاست که این داره میگه. بعد خودمون دودستی تقدیمش کنیم!!!؟؟؟؟ واقعا یا عقل نداره و مدرکش رو از دانشگاه روحانی گرفته(دکترا تقلبی) یا نفوذی دوآتیشه ست....
@U126u13hخدایا مارا از حمقاع قرارنده وآن گناهی از ما که باعث گرفتارشدنمان به این حمقاع شده ببخش مردم بیائید استغفار کنیم وتوبه امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنیم تا از دست اشرار خلاص شوییم
@nullptr13hReplying toالبته فکر کنم برای قبل از جنگ بود که گفتن 1000 میلیارد دلار پروژه در ایران برای آمریکا تعریف کردیم تا توافق به نتیجه برسه، که البته پروژه آقایان با موفقیت شکست خورد و آمریکا به ما حمله کرد!اخیرا این عزیزان تغییر برنامه دادن و میخوان با خرید 20 میلیارد دلار گندم آمریکا رو نسبت به توافق ترغیب کنن!
@Ali_kh1013hReplying toاین ها اصلا مشکوک نیست دارن وظیفه خودشان را درست آنجام میدن کابینهای که ظریف بچینه و وزیری که عراقچی باشه اصلا انتظار از آنها که به نفع آمریکا کار نکنند اشتباه محض است
@M_Moazami13hخودشون دارن همه جا میگن که مذاکره بده بستونه من فک میکنم اون 6 میلیاردی هم که آزاد شده پیش شرطش اینه که پرداخت کنن بابت خرید #یونجه به آمریکا تا بلکه ترامپو راضی نگهش دارن بابت این تفاهمی که امضا شده و به ملت نمیگن !و به نظر میاد اونوریان که حقایق پنهان این تفاهم رو یکی یکی رو میکنن برا ملت ما!!!
Replying toمنافق نه شاخ داره نه دم منافق یعنی همین شکلی دوپا در لباس انقلابی هنوز پیکر رهبر شهید دفع نکردیم دارید چون حراج به پیکر این کشور زدید دارید قاتل پدر امت شریک معادن و نفت ایران میکنید لعنت خدا بر شما منافقین🤬🤬🤬🤬