هشدار و دستور دیگری از #امام_خامنه_ای که به طور کامل اجرا نشد!:💠 واردات بی‌رویه چیز خطرناک و مهمی است. گاهی این واردات، واردات لوکس است یعنی هیچ نیاز بهش نیست؛ شنیدم که برای واردات یک نوع #گوشی_لوکس_آمریکایی در سال۹۸ حدود نیم میلیارد دلار مصرف شده… دولت بایستی جلوی این را بگیرد. ۹۹/۶/۲
22:39 - 29 August 2024



10 Replies

Profile picture of ‌آرش 🇮🇷🇵🇸🇱🇧🇾🇪🇮🇶‌
@Arashjalilian30 August 2024
Replying to
که متاسفانه مردم بخاطر عدم دانش و آگاهی در این زمینه ،خواهان ورود اون گوشی هستند.

Profile picture of ‌محمدکاظم ربانی (ع)‌
@DarOfoqeZohoorBash30 August 2024
Replying to
خلاصه دولت روحانی گیجی فرمان به سمت غرب داشته یه جوری شرک از نوع جدید و بخشی ازمردم ما هم دنبال دلالی و پز مانند همون غربی ها خب این وسط شعار نه (وابستگی)شرقی و نه غربی ... مهم نیست مهم ارقامی هم هست که بابت مالیات مثل تیغ به خشخاش به خزانه و بعد به برخی جاها میرسیده برای تخریب فرهنگی.

@omidord30 August 2024
Replying to
۸۰ به ۲۰ کاربردی بیست درصدبرای خریداران عزیز.

Profile picture of ‌Arash ahmady‌
@user16810888906030 August 2024
Replying to
متاسفانه شبکه های رسمی صدا و سیما هنوز از تبلیغات آیفون دست برنداشتند،آقای جبلی چه نظری دارند؟،دیگر چه انتظاری از رسانه های داخلی میتوان داشت!؟

Profile picture of ‌مهدی عبداللهی‌
@abdollahimahdi30 August 2024
Replying to
وقتی اجرا نشد ایشان چه کردند ؟!

Profile picture of ‌محمدرضا علی حسینی‌
@Najm31330 August 2024
Replying to
مسئولین در اجرای رهنمودهای امامت امت پیاده پیاده و ول معطلند!و اگر آنها را در این زمینه با امت امام مقایسه کنیم بسیار عقب مانده اند با رگه های آشکاری از لجاجت و خیانت! در پشت پا زدن به رهنمودهای صزیح ولی امر مفترض الطاعهاما امت با اشاره امام به صحنه می آیند و در اداء احسن تکلیف خویش خوش می درخشند

@Vahdat141430 August 2024
Replying to
مراجع تحریم کنند این محصولات حامی اسرائیل را .حداقل قشر مذهبی استفاده نکنند

Profile picture of ‌seyyed ehsan‌
@Ehsanzan31 August 2024
Replying to
میگم فیلتر نسب جنسش نابهتریاک رو با شیشه و کوکائین مخلوط می‌کنهمی ریزه تو چای حل میکنخ

Profile picture of ‌مهدی مصباحی‌
@M_Mesbahi1 September 2024
Replying to
متاسفانه برخی از دوستان شما این سخن را دستمایه کردند تا واردات تلفن همراه را با ممنوعیت آیفون به صورت رانت در انحصار یک شرکت خاص قرار دهند و از جیب مردم به اسم تولید گوشی ایرانی به همان شرکت میلیارد میلیارد بودجه شاباش بدهند. #شارلاتانیزم_اقتصاد_اعتقادی