چرا برای افکار عمومی ارزش قائل نمی شوید. اگر کارتان مهم است قبل از اجرایی کردن باید آماده سازی کنید تا جو منفی ایجاد نشود. شما که خودت را استاد رسانه می دانی جناب مومننسب
افتتاح اولین کلینیک ترک بی حجابی در تهران
@H_Chaharvatani14 November 2024جناب مومن نسب باید بیمارستان فوق تخصصی با قابلیت های وسیع افتتاح بشه، کار از کلینیک گذشته
@Sarila14 November 2024Replying toشکی در این نیست که کار شما بسیار ارزشمند و مفید هست اما با انتخاب بی ربط ترین و غیرمناسب ترین اسم ممکن، باعث به سخره گرفتن این فعالیت فرهنگی شدین. قبول کنین اسم بسیار ضایعی انتخاب شده
@Ma1312136814 November 2024میزبان گرامی،بعد توضیحات خانوم دارستانی،به دیگران اجازه بدید،بالا بیان و نقد کنند،اتاق یکطرفه نباشه.اگر قراره،یکطرفه باشه،توهین به همه مخاطبین و مردم هست،که حجاب برای همه انها مهم است.
@Alirahmanni14 November 2024Replying to@M_TalebiDarestani «سؤال کردید، که ادامهی راه چگونه خواهد بود؟ من عرضم این است که ادامهی راه با استحکام زیرساختها ممکن است؛ اگر چنانچه زیرساختها را محکم کردید، کار در ادامه آسان خواهد شد. و هر چه هم بی سر و صداتر حرکت کنید، بهتر است؛ تعبیر چراغخاموش را چند نفر از دوستان مطرح کردند که خب، ۱/۴
@Alirahmanni14 November 2024Replying to@M_TalebiDarestaniبله خوب است چراغخاموش تعبیر درستی هم هست منتها بعضی از کارها آدم میبیند که خیلی هم چراغ آن خاموش نیست. حالا گاهی اوقات بعضی از کارها بروز و ظهور بیرونیای هم دارد؛ البتّه در یک حدّی لازم است، اشکالی ندارد امّا هر چه این کارها بی سر و صدا و بیانتساب وجود داشته باشد، خوب است. ۲/۴
@Sarila14 November 2024Replying toشش مااااااه بحث علمی روی تک تک واژه ها داشتین و نتیجه شد(کلینیک ترک)؟؟؟؟؟؟
@user16760340319414 November 2024Replying toخب اون دختر عریان را گفتید بیمار نبوده پس چرا الان کلینیک درمانی زدید؟!یعنی بی حجاب بیمار است؟!یا بیمار نیستپس چرا پیشتر بدنبال گشت ارشاد بودیدفکر نمیکنید جمع اضداد شدید
@user17315150284114 November 2024Replying toکارتان درست استخدا پشت و پناهخدا قوتزنده باشیدبه خصوص نام کارتان عالی و فوق العاده است
@user17315150284114 November 2024بدیش اینه دوستان از این همه عملیات فوق العاده دشمن بر ضد حجاب وحشت ندارند! البته نمیدونم بشه اسم این افراد رو دوست گذاشت یا خیر، چون لباس و نقابشون شبیه دوسته ولی درونشون رو خدا بهتر میدونه!!! به هر حال این تنها قدم مثبت بعد از دو سال در واکنش به بی عفتی گسترده است!کار بهتری بلدید بسم الله#درمان
@user17263180775714 November 2024دکان دستکتون رو جمع کنین ... بنظرم بهتره کلینیک درمان بیماران روانی بزنین برای خودتون .. خانووم طالبی.. طالبی بفروشی بهتره از دین فروشی
@Alirahmanni14 November 2024Replying to@M_TalebiDarestaniبارها ما عرض کردهایم، بعضیها کار را نکرده، تابلو میزنند آنجا» بیانات رهبر انقلاب ۹۲/۲/۲واقعاً دلم به حال ستاد ا.م.ن.م سوخت، حتماً انتظار دارید بازخورد خوبی هم بگیرید؟!قبل از این اقدامات نمایشی کمی هم فکر کنید، حتماً به اسم آن مرکز، به نظر شما چه اثری بر ذهن مخاطب میگذارد؟۳/۴