نه بایدگذرگاه سايبري هم زیرنظرستادکل نیروهای مسلح قرارگیرد
fars | در ایران هم گذرگاه مرزی سایبری باید تحت کنترل کامل ستاد کل نیروهای مسلح قرار گیرد
مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلستان، روسیه، چین و… زیرساختهای ارتباطی و اطلاعاتی کشور و خصوصاً «گذرگاه مرزی سایبری» (Gateway) باید تحت کنترل کامل ستاد کل نیروهای مسلح قرار گیرد. در شکل فعلی، وزارت ارتباطات مسئول جنگ با ارتش آمریکا و اسراییل است! و امّا اگر تصمیم بر این است که این گذرگاه مرزی همچنان قانوناً توسط یک شرکت زیرمجموعۀ وزارت ارتباطات کنترل شود، پیشنهاد میکنم کنترل مرزهای فیزیکی را هم به وزارت صمت یا وزارت راه بسپارید و کل نیروهای مسلح ذیل وزارت ورزش قرار بگیرند! چون تیراندازی یکی از رشتههای ورزشی است!😐
@Einanlo6724 July 2025Replying toنانشان تو یله و ول بودن هست.نمیزارم از یاد ببرید طالبان دست آذر جهرمی آفتابه نمیده اونوقت با مدرک لیسانس ۴ تا ۳۶۵ روز به عنوان وزیر ارتباطات بوده 🤣بعد چند سال خیز برداشت برا صندلی مجلس، گفتن لازمه ثبت نام فوق هست😳🤦😏🤣 این چیزا برا قلبیه اولانگا هم قفله ها... ای تو روحتون...
@amir_828 December 2025Replying toاگر گذر گاه های واردات و صادرات رو ارتش به جای گمرک مدیریت میکنه، پس حرف شما هم درسته