23 July 2025
روح‌الله #مومن_نسب با کنایه به کنترل گذرگاه مرزی سایبری توسط یک وزارتخانه به زبان طنز تلخ در خبرگزاری فارس نوشت:اگر تصمیم بر این است که «گذرگاه مرزی سایبری»(Gateway) همچنان قانوناً توسط یک شرکت زیرمجموعۀ وزارت ارتباطات کنترل شود، پیشنهاد می‌کنم کنترل مرزهای فیزیکی را هم به وزارت صمت یا وزارت راه
آخه پر و بال نفاقیون وفاقی کاسه لیس گدای کدخدا پر پر میشه...راه لشکر سایبری دشمن از بین میبره.چطوری بی بند وباری و زندگی نکردن و تث لجن بودن به مردم یاد بدن!!!؟؟ چطوری جای درست و غلط عوض کنن با رنگ و لعاب عاطفی؟؟!!!
08:02 - 24 July 2025

1 Reactions
65 Views