جمهوری اسلامی چقدر تو مظلومی که با حمایت تو به المپیک میرن، سکه میگیرن،آپارتمان میگیرن، مشهور میشن بعد لگدپرانی میکنند. اینا اگه در عربستان و اروپا و امریکا بودن چطور باهاشون رفتار میکردن؟
@ayoobgha9 August 2024Replying toجمهوری اسلامی چقدر تو مظلومی که با حمایت تو به المپیک میرن، سکه میگیرن،آپارتمان میگیرن، مشهور میشن بعد لگدپرانی میکنند. اینا اگه در عربستان و اروپا و امریکا بودن چطور باهاشون رفتار میکردن؟
@Hajihoji9 August 2024Replying toمواظب باشیم از غربال امام زمان در آخرالزمان نیفتیم.آخرالزمان موقع غربال مومنین و بروز منافقین است..دوران فتنه...فتنه یعنی مخلوط شدن بیش از دو چیز بهگونهای که حتی متخصصان هم در جدا کردن آن به زحمت بیفتند.این معنی فتنه در زبان فارسی است.
@user1713726461419 August 2024Replying toفکر نمیکنید نوشتن این ویراست آن هم با اسم امام خمینی رحمهالله به سخره گرفتن ایشان است؟!چرا صدا و سیما باید در آغوش گرفتن یک وطن فروش را نمایش دهد؟!
@MSRvirasty9 August 2024اسم امام بازبچه نیست ...رهبری که پایه گذار وطن پرستیه، حتما آغوش صدها برادر وطن فروش رو به یه وجب خاک ملتش عوض نمی کنه !#king
@Rahearamesh26 August 2024Replying toصداوسیما مگه باید همه چیز رو پخش کنه ؟چه اهمیتی داره که نماینده بلغاری ،ناهیدروبغل کرده ؟سازمان به این عریض وطویلی مگه خاله زنکه؟ویا بین اونهمه ورزشکار چراباید زوم کنه روی ورزشکاربلغاری ؟!!!!!!!