من فقط برای #حجاب زنها اومدم. فقط برای ناموس اومدم، برای مملکتم اومدم...
6 MB

iriPinned post
@user17137264614126 July 2024من فقط برای #حجاب زنها اومدم. فقط برای ناموس اومدم، برای مملکتم اومدم...6 MB
@user1713726461413 April 2025باتوجه به اینکه در خبرها آمده بود «سخنگوی دولت از احتمال وضع مقررات جدید برای سفرهای خارجی اعضای کابینه خبر داد»ه، برخی از بندهای این مقررات جدید را مرور میکنیم:۱. قبل از سفر اینستاگرام را از روی گوشی همسرتون پاک کنید.۲. قطب سرده، لباس گرم ببرید.۳. به پنگوئنها غذا ندید.
@user17137264614129 March 2025برخورد با تحصنحجاب درست بود.مملکت نیاز به آرامش دارد.باید آرامش باشد تا بانک آینده همچنان نیمی از تورم کشور را به تنهایی تولید کند.باید آرامش باشد تا معاون رییس جمهور در آرامش برود سفر قطب.باید آرامش باشد تا به شهید سنوار تهمت جاسوسی و به علامه مصباح تهمت یهودی بودن بزنند.
@user17137264614129 March 2025اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: تشکیل اجتماعات و راه پیمائی ها، بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.#قانون_حجاب#تحصن_قانونی
@user17137264614128 March 2025دلار ۱۰۲ هزار تومان!پزشکیان مشغول فوتبال!معاون اول پزشکیان در کیش!معاون پزشکیان در قطب جنوب!رسانه های طرفدار پزشکیان در حال حمله به ثابتی که چرا ۶ سال قبل از ورودت به مجلس، خانهات را عوض کردی!…Show more
@user17137264614127 March 2025اوقات فراغت؟ مرخصی؟ نه در خاطرم نیست...در روزهایی که رئیسجمهور برای دید و بازدید عید به تبریز رفته است و با خانواده به سالن فوتسال میرود و از آن طرف معاون اول دولت به کیش و معاون پارلمانی به قطبجنوب سفر میکنند، دل مردم برای رئیسجمهوری تنگشده است که اوقات فراغت و مرخصی نداشت1 MB
@user17137264614123 March 2025#فراخوان#مشهدامت همیشه بیدار حزب الله، با خروش حیدری و علوی خود در اعتراض به هتک حرمت ساحت امیرالمومنین علی علیه السلام و شعارهای ساختارشکنانه در مراسم تحویل سال نو در #آرامگاه_فردوسی در روز دوشنبه برای دفاع از ارزشها و میراث فرهنگی خود، تجمعی گسترده در مقابل آرامگاه این
@user17137264614115 January 2025آقای #پزشکیان@drpezeshkian خجالت نکشیدبا برادر عزیزتر از جانتان، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار مذاکره کنید.بودجهی جمهوری اسلامی را پیشکش کنید تا پس از اتمام #آتش_سوزی #هالیوود بازسازی شود و دوباره فارگو و ۳۰۰ بسازند، شاید خواستند در فیلم بعدی آتش گرفتن ایران را نمایش بگذارند.