حقیقت تلخ
@velayat687 May 2026Replying to۶۴اُمین روز از حضور هر روزه مقابلوزارتخارجه❎به هدف پشتیبانی از دیپلماسی اقتدار در انتقام دشمن تا نابودی اسرائیل و نابودی پایگاههای آمریکا در منطقه⬅️هر روز از ساعت۱۰صبح تا۲۳⬅️خ فردوسی، تقاطع خ شهید امیرعبداللهیان✅️بزرگواران در هر ساعتی از بازه زمانی اعلام شده که امکان حضور دارند تشریف بیاورند.…Show more
@masoud_hk_677 May 2026Replying toمدعی العموم چی هست؟ اها یادم امد همون ک خیلی سریع برای دو وزیر شهید رییسی ب خاطر ترک فعل اعلام جرم کرد و زندانیشون کرد ؛
@velayat687 May 2026Replying toپخش زنده بود نتونستن هیچ کاری کنن✊️مصاحبهکننده از استرس سکته کرد😱✅️دمت گرم شیرزنِ غیور ایرانی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷#انتقام#آتش_بس_ممنوع #مذاکره_ممنوع3 MB
@Mir_Mir7 May 2026Replying toمه فشاند نور و سگ عوعو کندهر کسی بر خلقت خود میتندکی شود دریا ز پوز سگ نجسکی شود خورشید از پف منطمسسگ ز نور ماه کی مرتع کندشب روان و همرهان مه بتگ
@Hastim_Ta_Akhar7 May 2026Replying toسرانشون محاکمه می شدند الان بلبل زبونی نمی کردند...به کوری چشم اینا ما هستیم✊
@Payambarzegar7 May 2026Replying toوقتی ترامپ ندای مذاکره می دهد، این نوع ادبیات در راستای تفرقه افکنی کاربرد پیدا می کند. نوکری ترامپ است به زبان ساده!مردم وحدت انقلابی خود حول محور خدا و ولی امر را حفظ کنند.
@Hosnavirasty7 May 2026Replying toدرحاليكه موساد اينترنشنال داره شبانه روز تجمعاتو تخريب ميكنه صداي عبدي و فرماندار ساري هم دراومده !! نكنه كنار دريافتي فيش حقوقي از نظام دريافتي از موسادم دارن اقايون ميخوان حلالش كنن!!
@Sarbaz_seyed3137 May 2026Replying toاگر شما که #نماینده_مردم هستید نمیتوانید جلوی این و امثال اینها را بگیرید ولی مردم چنان سیلی خواهند زد که دیگر کسی از این #غلطا نکند ✊️✊️
@abdi_ir7 May 2026Replying toمدعی العموم با اون اتهاماتی که کواکبیان به نظام زد چیکارد کرد که حالا بخوان با این کاری کنن! یکی باید خود مدعی العموم رو جمع کنه!
@Randehshodeh7 May 2026Replying to#عباس_عبدی و #قبیله_وقیح_اصلاحات خوب میدانند اگر مردم در خیابانها نمیماندند ماجرای کودتای دی ماه به شکل وسیعتر و فجیعتری اجرا و به همینها هم که همگی از قِبَل جمهوری اسلامی فربه شدهاند ؛رحم نمیشد. نه به رئیس جمهور شون نه ظریف شون؛ هیچکدام زنده نمینمیماندند که حالا بخواهند زر بزنند.
@bebere7 May 2026Replying toمدعی العموم تو اغتشاشات و ترور رهبر خواب بوده انتظار داری برا هم چنین صحبتی بیدار بشه
@user177814007447 May 2026Replying toبابا کسی نیست تو قوه قضائیه شر ابه عبدی رو کم کنه.. همین ها عامل اصلی گرونی های پس از آتش بس هستند
@Dokhtarkhanom7 May 2026Replying toعباس عبدی صحبت غلطش رو با کمک شماهابه گوشمردم میرسونهاصلا چرا باید بهش بپردازید