پزشکیان درحالی منّت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروهای نظامی گذاشت که برآورد آمریکایی ها از هزینه جنگ ۴۰ روزه برای خودشان، مبلغی بالغ بر ۱۱۳ میلیارد دلار را نشان می دهد.در مظلومیت نیروهای مسلح مقتدر ما همین بس که حتی رئیس دولت‌شان هم متوجه نیست که چگونه با کمترین امکانات، پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیدند.
21:17 - 23 June 2026



56 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
پزشکیان از این حرف‌های چرت تا الان زیاد گفته 👇https://virasty.com/Sharaki/1779642100557906182
Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
مهدی شارکیFamous

@Sharaki  •  24 May 2026

آیا همه مشکلاتی که داریم بخاطر تحریمه؟جناب پزشکیان علت همه مشکلات رو انداخت گردن تحریم‌ها تا کم‌کاری‌های دولت و ادامه دادن فرایند مذاکرات رو توجیه کنه!و اما بشنوید پاسخ رهبر شهید رو#رهبر_شهید#تحریم#مذاکره#آمریکا
Show more
2 MB

Profile picture of ‌✨کربلایی نوردخت 🖤🏴 ✨‌
ارث پدر این ملعون ( تقی زاده ی دوران) بود مگه بشکه های نفت؟

Profile picture of ‌مرتضا حيدري🚩‌
Replying to
ما که شهروند ساده مملکت هستیم میدونستیم یارو عنصر نامطلوب است شورای نگهبان چرا یارو رو تایید صلاحیت کرد؟

Profile picture of ‌حامد بهروزی‌
وقتی اکثریت اعضای شورای امنیت ملی از دولت باشد ، دولت اراده خود را بالاجبار به ملت تحمیل میکند ، شما نمایندگان انقلابی مجلس باید برای این موضوع فکری کنید چون که مجلس قدرت قانونگذاری دارد

Profile picture of ‌علی افراشته‌
Replying to
مدنی زاده رو محاکمه کنید آدمی که سیاست گران سازی رو به سر ما آورد و ارز ترجیحی رو حذف کرداینا راه درست شدن بازار و گرون کردن میدونن کاری که حتی خود امریکا نمیکنه و این راه و برا به نابودی کشوندن اقتصاد دشمن هاش پیشنهاد داده

Profile picture of ‌🚩🏴نفیسه حیدرزاده‌
Replying to
مگر مال باباش که منت میذاره، نمی تونه جمع کنه بره، خسته مون کردن آرامش از جامعه گرفته با ذلیل بودنشکشور دو دسته داره تحویل میده دارید چیکار می کنید نمی خواین بنی صدر زمانه رو عزل کنید اون یونجه ها رو هم بریزید جلوشون سرشون گرم شه که اگر دستکاری شده باشه خودشون کاری شن

Profile picture of ‌فاطمه مختاری مقدم‌
Replying to
الحمدللّه #لبنان، امن و امان است.محمد أمهز و ساجد الحاج علی در نبطیه الفوقا بر اثر شلیک نیروهای اشغالگر به فيض شهادت رسیدند.یک خودرو هم در برعشیت در جنوب لبنان مورد اصابت ارتش صهیونی قرار گرفت.تفاهم نامه البته پابرجاست!

Profile picture of ‌Mohsen Tavasoli‌
Replying to
چه انتظاری دارید دکتر .با منافق جماعت طرف هستین. با اشعث های کندی زمانه .مولا امیرالمؤمنین اگر یک اشعث در سپاهش داشت رهبر ما با سه اشعث در لوای سران قوا طرف هستن

Profile picture of ‌نور السادات هاشمی 🚩‌
Replying to
نیروهای نظامی ما همه سرداران ما با خانواده برای ایران جان دادند خون دادند و شهید شدند دولت بهش خط نیوفتاده همه سرحال و در سفر !! بعد رئیس جمهور منت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروها ی نظامی جان بر کف می‌گذارد!! مگه از اموال شخصی صدقه دادید و بذل کردید !؟ نفت متعلق به ملت ایران است نه دولت!!ظاهرا د…Show more
5 MB

Profile picture of ‌عبدالملکی‌
Replying to
می‌ترسم از روزی که صریحا بگویند:نفت را خواستیم بشکه بشکه سر سفره‌ها بیاوریم، موشک‌ها نگذاشتند#بی‌شعوری#منت#نفت#گدای_سیاسی#روسیاهی#ایران_قوی#یا_لثارات_الخامنه‌ای

Profile picture of ‌زهرا صالحی‌
Replying to
اگر میفهمید که نمیرفت مذاکره .مردم ابله

Profile picture of ‌اکبر رحیمی‌
Replying to
آغامسعود تحملش سخت شدهدرین شرایط حساسبی احساس سرباز ی ترامپ را می‌کندآغا دولت دیگه چه خبر؟خداراشکر نمیدونه اورانیوم کجاست!؟وگرنه تا الان خبرش رو به ترامپ داده بودانگار واقعا ترامپ برادرخوانده اش هست،دلش نمیخوادلک روصورت ترامپ بیفتهچه دولتی گردنمونهخدایا کرمت راشکرچقدر بددولت باملت نباشه

Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
Replying to
ارث پدریش نبوده که،متعلق به ملت بوده،میدان هم بخشی از همین ملت هستاین که حق ملت در اختیار خود ملت باشه ایرادی ندارهدرنهایت هم درجهت حفظ آبروی ایران خرج شدهآقای پزشکیان در مورد بقیه نفتی که دست خود دولت بوده توضیح بده که چه کردی؟ الان میگه: نمی دونم،هرکی می تونه توضیح بده بسم الله

Replying to
تفرقه‌افکنی بین نیروهای مسلح و دولت رفت توی دستور کار؟

Profile picture of ‌حمید جان (منتقم امام شهید) 🇮🇷‌
Replying to
رئیس جمهور محترم، مایه ننگ ما شده.پ.ن. توهین که نشد؟

Replying to
قانون استیضاح کاربردش چیه؟چه اتفاقی باید رخ بده تا مجلس وظیفه خودش را انجام بده؟این دولت مایه تحقیر و ذلت این کشور و نظام در سراسر جهان شده. ارشد ترین مقام کشور را مثل آب خوردن کشتن همچنان در پی کسب رضایت بر سر موضوعات داخلی از دشمنی هستند که 40 روز آشکار روی سر صغیر و کبیر این کشور بمب ریخته.

Profile picture of ‌هادی مصلحی‌
Replying to
جناب غضنفری بنظرت کسیکه نظرشو ارجح بر نظر امام حاضر خودش میداند ووارث هاشمی ملعونن درموشکی وسپاه براش آسانه که نیروهای نظامی رو پیروز بر امپراطوری صهیونی آمریکایی ببینن اینان وارثان وارونه کردن #غدیرن