3d
پزشکیان درحالی منّت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروهای نظامی گذاشت که برآورد آمریکایی ها از هزینه جنگ ۴۰ روزه برای خودشان، مبلغی بالغ بر ۱۱۳ میلیارد دلار را نشان می دهد.در مظلومیت نیروهای مسلح مقتدر ما همین بس که حتی رئیس دولت‌شان هم متوجه نیست که چگونه با کمترین امکانات، پوزه شیطان بزرگ را به خا…Show more
نیروهای نظامی ما همه سرداران ما با خانواده برای ایران جان دادند خون دادند و شهید شدند دولت بهش خط نیوفتاده همه سرحال و در سفر !! بعد رئیس جمهور منت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروها ی نظامی جان بر کف می‌گذارد!! مگه از اموال شخصی صدقه دادید و بذل کردید !؟ نفت متعلق به ملت ایران است نه دولت!!ظاهرا دولت فکر کرده اربابه و ملت رعیت!!
5 MB
21:26 - 23 June 2026

1 Reactions
237 Views