30 April 2026
ظهر بخیر با نفت ۱۲۶ دلاری...کم کم داره فنر نرخ کاغذی دلار هم درمیره.
Profile picture of ‌🎒 Mr. ILYA‌
@ILYAA30 April 2026
Replying to
ظهر بخیر با طلای بالای ۲۰ میلیون و مرغ ۴۰۰ هزار تومنی و خودروهای بالای دو سه میلیاردچه فایده ؟ اگر نفت بشکه ای ۱۰۰۰ دلار هم بشه بازم تاثیری بر اقتصاد مردم نداره ؟ نوش جون تراستی ها و آقازاده های کاسب تحریم
Profile picture of ‌T-SOMS 🇮🇷🇵🇸🏴🏴‌
@TSOMS_TMS30 April 2026
Replying to
حاجی ...چرا متوجه نیستی مهم ترین عامل تورم کسری بودجه است و عامل کسری بودجه کاهش فروش نفته که الان عامل تنش بازار همین کاهش فروش نفت بخاطر راهزنی امریکا شده حالا ما اگه بتونیم کاهش فروشو با افزایش قیمت فروش هر بشکه جبران کنیم عملا جلوی کسری بودجه رو گرفتیم.به علاوه ضرر سنگینی برای طرف مقابله
خب فرض کنید جلوش رو گرفتیم و نفتم بالا فروختیمقیمتا برمیگرده؟؟؟؟اگر بر نمیگرده پس باید دید دلیل اصلی افزایش قیمتا این چیزا بوده یا جای دیگه دنبالش بگردیم
12:21 - 30 April 2026

109 Views


1 Reply

Profile picture of ‌T-SOMS 🇮🇷🇵🇸🏴🏴‌
@TSOMS_TMS30 April 2026
Replying to and
فعلا بله تا دو ماه بازار فرصت بازیابی خودش رو داره خصوصا اگه جنگ بشه و کاهش تقاضا رخ بده تورم منفی جنگ به مهار کمک میکنه