1d
اوج حقارت این تیم مذاکره کننده کسانی هستند که میگویند اگر گندم آمریکا خوب باشد اشکال ندارد بخریم .جهالت تا کجا ؟؟آمریکا که با موشک ۱۶۸ نوگل مدرسه میناب را پرپر کرد و دشمن خونی ملت ایران هست را چطور میخواین محصولات مهم غذایی را ازش خریداری کنید ، شما غربزده ها حداقل از تاریخ عبرت بگیرید ، آمریکایی…Show more

رئیس جمهور محترم! ✋ما ملّت امام حسینیم حاضریم در جنگ، قطحی، گرسنگی و حتّی تشنگی باشیم، ولی این تحقیر و توهین ترامپ کثیف خونخوار بچه‌خوار رو تحمّل نکنیم. از شما میخواهیم جواب تهدیدها و توهین‌های سگ‌زرد رو بدید و عزّتمندانه خونخواه شهدا از حاج قاسم تا رهبر شهیدمون باشید✊

462 votes  •  3 days and 22 Hours and 12 Minutes left
Nobody can see participants
15:42 - 25 June 2026

2 Reactions
69 Views