16 April 2026
بادلی #خون می نویسم ادامه #آتش_بس یعنی شکست #ایران درهمه جبهه ها#منطقه ای ،#هسته ای ،#موشکی،#تنگه_هرمز #نظامی دشمن با حربه پذیرفتن سوری شروط #آتش_بس که از زبان #عمروعاص زمانه وگرای #ظریفانه گرفت #مذاکره را جهت بازیابی و تجهیز وتنفس نیروهاواسرائیل استفاده کرد ودرحال پایش اطلاعات وحمله مجدداست..
Profile picture of ‌Reza bolbolpour‌
Reza bolbolpour

@rezabolbolpour  •  16 April 2026

جی دی ونس چی گفت؟!جلسات با «رهبری ایران» تاریخی بود؟!مگر جی دی ونس با آقای قالیباف جلسه مذاکره نداشت؟!معنای این حرف جی دی ونس چی بود؟!#مذاکره #مذاکرات #ایران #آمریکا_در_باتلاق #آمریکا #پاکستان #اسرائیل #کشور
10:29 - 16 April 2026

33 Views