از کشور های خارجیبابت نگهداری این وحوش پهلوی فنکمال تشکر رو میکنیم🙏🏼
1 MB
iriوزیر بدون پست Replied
@masumehz18 March 2026از کشور های خارجیبابت نگهداری این وحوش پهلوی فنکمال تشکر رو میکنیم🙏🏼1 MB
This post was deleted by the post author.
وزیر بدون پست Replied
@ddd__h8017 March 2026امسال مردم ایران بجای چهارشنبه سوری دشمن سوزی دارن...#چهارشنبه_دشمن_سوزی#تلاویو_سوزی11 MB
وزیر بدون پست Replied
@ya_hoseiin17 March 2026گزارشها از «تغییرات آب و هوایی ناگهانی» در تلاویو حکایت دارد! گویا «آسمان» کمی عصبانی شده! 😉🔥#تلاویو_سوزی#چهارشنبه_دشمن_سوزی
وزیر بدون پست Replied
@hosainjavan10 March 2026Replying toوعده قرآن کریم:و برای شیاطین عذابی دردناک آماده شده است...این کله زرد قمار باز آدمخوار، بزودی به زباله دان تاریخ می رود و به فرموده امام شهیدمان،خوراک مار و موری خواهد شد
وزیر بدون پست Replied
@Masoud_tatlari9 March 2026آیندگان در کتاب های تاریخی میخوانند، مردم ایران تحت تربیت جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدیدها دست از انقلاب بر نداشتند و تبدیل به الگویی برای تمام آزادگان جهان شدند.#صادرات_حق_طلبی
وزیر بدون پست Replied
@Imeslami9 March 2026
وزیر بدون پست Replied
@Khaneh_Diplomat9 March 2026Replying toو خامنه ای همیشه رهبر است...چه سید علی شهید،چه سید مجتبی عزیز
وزیر بدون پست Replied
@hosainjavan9 March 2026Replying toزیباترین و خاص ترین حس دنیا، این آغوش کودکانه با امام شهید امت است.#لبیک_یا_خامنه_ای
وزیر بدون پست Replied
@Tasnimnews_Fa8 March 2026📹 جان ما فدای خاک ایران است!صحبتهای پاکبان باغیرت ایرانی که تا آخر جان پای ایران ایستاده است#تا_پای_جان_برای_ایران4 MB
وزیر بدون پست Replied
وزیر بدون پست Replied
@Mohajer62m8 March 2026🇮🇷 بچههای پای موشک و لانچر و پدافند، یک پیام ساده برای ما دارن:❌ ما اینجا بخاطر شما حاضریم موشک بخوریم، شما بخاطر ما، بیایید پای موکبها و فقط یک چایی بخورید!!❌ خیلی نامردیه اگر نپذیریم!! هر شب میایم✌️☝️#تا_پای_جان_برای_ایران #لبیک_یا_خامنه_ای#ایران_متحد
وزیر بدون پست Replied
@ddd__h807 March 2026وقتی بابات میگه پاسدار بشو در کنارش هم هنر رو ادامه بده😂#لبیک_یا_خامنه_ای#تا_پای_جان_برای_ایران#بیشه_شیران758 KB
وزیر بدون پست Replied
@hosainjavan7 March 2026هر بار که در نابودی دشمن، در حال له کردن آنها هستیم، عده ای با حرف های نسنجیده به نجات و فرار آنها کمک میکنند.ما خونخواه و منتقم امام امت و شهدای والامقام هستیم.تا نابودی جرثومه های فاسد بروی زمین،حملات ویرانگرمان ادامه دارد.#لبیک_یا_خامنه_ای
وزیر بدون پست Replied
@farbehi7 March 2026باز هم به دشمنِ بیرحم تأمین داده شد!از امروز این گرگِ وحشی میداند پایگاههای او در منطقه امنیت دارند لذا میتواند آنها را تا بن دندان مسلح کرده سپس با حملهی دیگری مسؤولان نظام و مردم بیگناه را قتل عام کند.#قتگاهسازی887 KB
@Khaneh_Diplomat7 March 2026Replying toهمیشه اشتباه حرف میزنن و بقیه باید جمعش کنن...نیروهای مسلح ما اجازه نمیدن اینا دوباره مسلح بشن
وزیر بدون پست Replied
@Mohammadsehat16 August 2023ما ادراک #شاهچراغ۱۰ ماه از حادثه قبل گذشته داعش پس از اعدام نیروهایش تهدید به انتقام کرده است، اما این بار قصه متفاوت و یگان حفاظت امین ولایت در حرم تشکیل شده است، حلقه اول امنیتی جانانه دفاع و شهید می شوند،اما این پایان ماجرا نیست حلقه دوم امنیتی هوشیار و آماده باتروریست درگیر و مسیر او را
@Khaneh_Diplomat16 August 2023Replying toغیرت و شجاعت و شهادت روایت همیشگی مردان و نظام ایران بوده و هست.. وعجز و ترس و بزدلی خصوصیت همیشگی دشمنان ایران و نظام جمهوری اسلامی...