سوم ماجرا زمانی که هنوز قوم بنی اسرائیل درست نشده بوداونجا اسمش فلسطین بود قوم بنی اسرائیل توش زندگی میکرد بعد که رفتن مصر و ادامه ماجرا میشه بگی بر چه اساسی اینجارو میخواستن؟ اینکع اون موقع کنار فلسطینیا زندگی میکردن اصلا میگیم بهشون وحی شده پس چرا قسمتی از آرژانتین هم میخواستن برن اول ؟