4d
درخواست #محاکمه_نبویانشما که قاضی هستید چرا؟شما دیگه چرا آخرت خودتون رو دارید میفروشید؟؟؟#نبویان خودش تصریح می‌کنه چیزی که من داشتم میخوندم به هیچ‌وجه محرمانه نبود پس یا شما داری دروغ میگی یا ایشونبه جای حمله به نبویان ( که معلومه بدجایی رو سوزنده) بریدتقاضا کنید قوه نبویان رو بکشونه پای میز…Show more
#گفتگوی_کوتاه *****💢- به بهانۀ افشای اسناد محرمانه در سیمای ج.ا.ایران بوسیلۀ نبویان 1️⃣گفت : در بارۀ مذاکرات می گویند : چون محرمانه است، پس خیانتی در کار است .گفتم : مذاکرات در همۀ دوران ها محرمانه بوده . پس اگر محرمانگی دلیل خیانت باشد همۀ مذاکرات، خیانت و مذاکره کنندگان خائن بوده اند. #مذاکر…
Show more
Profile picture of ‌🇮🇷نیلوفر کنگرانی🇮🇷‌
حالا شما دادگاه جلیلی سر کرسنت و ظریف و روحانی و برگزار کنید تا برسه نبویان !!
Profile picture of ‌کیان اکبرزاده‌
خانم کنگرانی محترم،خواستم جواب این شخص را بدم یادم افتاد در اتاقی اینها را شستیم و روی بند انداختیم و هیچ جوابی نداشتند بدن. مع ذالک کسی که با چنین ادبیاتی با شخصی که حداقل دوبرابر او سن داره، حرف بزنه، اصلا نباید جوابش رو داد.امیدوارم یک سری اخراج‌ها و تعدیل از کارها به برخی نرسیده باشد.🤲خدا …Show more
Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
در یک اتاقی اینا رو شستیم و گذاشتیم،رو بند‼️حواله به غیب میدی⁉️اولا،تو که از ترس مخاطبان رو محدود کردی که جوابت رو ندن،دم از گفتگو نزنثانیا،من تو اتاق بودم،و دیدم تو و اون اقا،چطور در مقابل منطق و استدلال اقای جمشیدی و نظریان مفید،مستاصل شدید و فرار کردید.
Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
ثالثا، امثال تو شب و روز در حال تخریب و متکلک انداختن به کسانی هستی،که لنگه کفش اونا هم محسوب نمیشی،دم از ادب نزن،به تو نمیادرابعا، معلوم وقتی از پس منطق و استدلال اقای جمشیدی،بر نمیاید،شروع به تخریب کنید.
آقای عبداللهی بنظرت در فضای مجازی چه کسی رو بی‌صدا میکنند؟؟🤔کسی که اساسا هرچی بگه برای آدم مهم نیست فلذا مسدود یا محدود نمیشه، فقط بیصداش میکنند😊 بنده هم یکسال بیشتره شما رو بیصدا کردم چون در کنش رسانه‌ای خودتون چندروییِ آشکاری داشتید، در هر اتاقی به رنگ اون اتاق در اومدید، در شخصی یک جور بودید، در پشت تلفن یک جور و در صفحه خودتون یک‌جور دیگر! انکار نکنید که چت‌ها موجود است و سبقه افراد مشخص! پس هروقت خواستید من رو مخاطب قرار بدید وقتی که برای دیده شدن مطلب در منصه‌ی عمومی میزارید، در پی ‌وی صرف کنید شاید جواب مغالطات شمارو دادم.راستی! اون اتاقی که دوستتون با دوستاشون توش شسته‌ی استدلالی شدند؛ در صفحه محمدنژاد موجود هست برید گوش کنید و لذت ببرید. حتما هم بهشون بگید حداقل تاریخ رو بخونند، چون الان عصر اینترنته و نمیشه کسی رو فریب داد.اگرم باز خوشتون اومد، پیام بدید بدید. ولی چون مسکوت هستید از من جواب نمیگیرید فلذا از همین الان با احترام، امتیاز این مرحله تا آخر واسه شما😂🤲 این بار هم فقط بدلیل زیاد مورد خطاب قرار گرفتن جواب دادم، اما از دفعات بعدی اگر توهینی نسبت به شخص خودم ببینم، از نظر حقوقی پیگیری خواهم کر‌د تا ببینیم در محکمه هم همین قدر راحت هستید یا خیر! اما بنظرم بهتره قبلش از دوستانتون بپرسید که من اهل مماشات با کسی که از او شاکی میشم هستم یا خیر! و آیا حق قانونی‌ام را میگیرم یا نه!تکرار میکنم! دیگر نبینم که چه مستقیم چه غیرمستقیم به من توهین کنید! تشخیص توهین‌های شما برای بنده مثل آب خوردن است!کفایت مذاکرات.
14:14 - 24 June 2026

5 Reactions
162 Views


3 Replies

Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
اولا،دروغ میگی،مسدود کردیثانیا،خط و مشی من کاملا مشخصه،به جای تهمت زدن، مستند حرف بزنید،و صفات خودتو به دیگران نچسبونثالثا،دلیل مسکوت گذاشتن من اینه،که تناقضات شما رو اشکار میکنم،خودتم میدونیرابعا،دفعه اخرت باشه به امثال آقای جمشیدی توهین میکنیhttps://virasty.com/Ma13121368/1754561046798517560
رُطب خورده منع رطب،کی کند⁉️🤔فکر می‌کنید فحش دادم⁉️ نهتوهین کردم⁉️ نهکاملا محترمانه،مستدل و منطقی نقدش کردم،مسدود کرد‼️😁وای به این همه ادعای بصیرتوای به این همه ادعای انقلابی‌گریوای به این همه #پررویی_نجومی
Show more

Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
خامسا،تو پی وی لازم نیست،همینجا مستند و مستدل حرف میزنیم،و مخاطبان قضاوت خواهند کرد.چه کسی راست میگه و چه کسی دروغ میگه #پررویی_نجومی

Profile picture of ‌آموت 🇾🇪🇮🇷🇵🇸🇱🇧☫‌
مردی فکر کرد گوشِ زنش سنگین شده؛ دکتر گفت از ۴ متر بپرس «شام چی داریم؟» و هر بار نزدیک‌تر شو.از ۴ متر، ۳ متر، ۲ متر، ۱ متر پرسید و جوابی نگرفت.آخر رفت پشت سرش؛ زن برگشت گفت: «مگه کری؟! چهار بار گفتم: خوراک مرغ!»از قابلیت کری ویراستی استفاده می‌کنی به گمانت کری؟ سمعکت🦻 را بگذار و خلاص/۱