داداش سال ۴۰۱ اومدن گفتن نظام دیگه این بار تمومه ۲۲ بهمنو نمیبینه سال ۴۰۴ باز مثل اسکولا اومدن گفتن نظام جمهوری اسلامی دیگه تموم ایندفعه با دفعه های قبل فرق داره آخرشم هیچ ***** نتونستن بخورن از این به بعدم نمیتونن بخورن خیالت ما حالا حالا هستیم 😂
This post was deleted by the post author.
@NYX828 May 2026Replying to andandداداش سال ۴۰۱ اومدن گفتن نظام دیگه این بار تمومه ۲۲ بهمنو نمیبینه سال ۴۰۴ باز مثل اسکولا اومدن گفتن نظام جمهوری اسلامی دیگه تموم ایندفعه با دفعه های قبل فرق داره آخرشم هیچ ***** نتونستن بخورن از این به بعدم نمیتونن بخورن خیالت ما حالا حالا هستیم 😂
This post was deleted by the post author.
@NYX828 May 2026Replying to andandببخشید شما *********.خور منی ؟ آخی چقدر حقیرانه منتظرین که عمو ترامپتون از وسط اپستین بیاد نجاتتون بده 🥺 چقدر بدبختین کوچولو ها ترامپ حتی سس خرسی ام به کتفشه دیگه شما که جای خود داریناتفاقا اومد که ندیدی ۱۶۸ تا بچه رو نجات داد ؟ ندیدی یه سری دختر ورزشکارو نجات داد؟ هنوز منتظری ؟ 🥺 گریه نکن حالا
This post was deleted by the post author.
@NYX829 May 2026Replying to andandنه این بحثا برای بیدار کردنشون نیست به نظرتون کسی که اعتقاد داره ترامپ اپستینی و نتانیاهو عمو هاشن منطق میفهمه؟ ما فقط میخوایم بهشون ثابت کنیم که بی شرفن
@NYX829 May 2026Replying to andandتو چه ساده ای که فکر میکنی کسی که برادرزاده ترامپه میاد توبه میکنه هر وقت خود ترامپ توبه کرد اینم میکنه 🤦♀️
@Kim_Aian_19979 May 2026Replying to andandترامپ فقط در یه صورت توبه میکنهبری بهش بگی تو بهشت نفت هست 😂