هی من نمیخوام توضیح طولانی بدم. نه خانم این طوری نیست. بامزه است ولی شما یک ولایت مطلقه فقیه دارید. کل ارکان نظام از زیر دست این نهاد رد میشه. بعد هیچ یعنی هیچمسئولیتی برای این نهاد ، به قول خودشون هسته سخت نظام قائل نیستید، همیشه یکی هست که مقصره. اصلاح طلب ،خارجی، پهلوی. عجب واقعا.