تمامی عناصری که قصد دارند از شرایط فعلی سوءاستفاده کنند و به انحاء مختلف، امنیت شهروندان را مخدوش گردانند و به اموال و عرض و جان مردم دستدرازی کنند، هشدار میدهم که وفق قانون، مورد برخورد بسیار شدید و قاطعانه قرار خواهند گرفت.
محضر مبارک ریاست محترم قوه قضاییههمیشه برهم زدن امنیت روانی جامعه توسط آشوبگر وسط خیابان رخ نمیدهد!!!!سالهاست محاکمه این جماعت وقیح به تعویق افتادهبه فرموده خودتان ... بسم الله....یقه این سفاک را بگیرید