داریم حفظ میشیم:واکنش وزارت خارجه به نقض عهدهای مکرر امریکا و اسرائیل:بار دیگر دشمنان ما بدعهدی و بدسگالی خود را در حالیکه وسط مذاکرهایم، به مردم ایران نشان دادند.با این حال ما برای نشان دادن حسن نیت خود، همچنان میز مذاکره را رها نخواهیم کرد.و این داستان تکرار و تکرار و تکرار و ... میشود.
16:41 - 26 May 2026