ان شاءالله که ختم به شهادت بشه
@user17384051786611 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی
@AzadehAli11 February 2025Replying toما مردودین نهایی آزمون پرخطای کیفیت بخشی(معلمین پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی)، قربانی باگ (خطای) سیستمی در پردازش نمرات و درنتیجه مردود به ناحق شده ایم ،پس برای جبران حق مان خواهان جذب حداکثری هستیم. #جذب حداکثری_کیفیت_بخشی#صدای_کیفیت_بخشی_باشید