5 April 2026
آزادی بیان به روش شبکه ایکس! تصویر پستی که در ویرایستی منتشر کرده بودم و در شبکه ایکس بازنشر کردم، بلافاصله به بهانه «خشونت» محدود شد. گویا دردِ شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها، قلب صاحبان این شبکه اجتماعی را هم به درد آورده است. 😂
خجالت بکشین!همونجوری که شما تو شبکه های داخلی ملتو محدود کردین،حقتونه احمق!
14:11 - 5 April 2026

15 Reactions
228 Views