2 June 2023
از وارداتچی‌ها بپرسیدآیا ۴۰۰هزار خودروی ۸هزار دلاری برای واردات وجود دارد؟در کدام کشور؟اگر باشد وارداتش بازارهای داخلی آن کشور و بازار جهانی را تحت تاثیر قرار میدهد یا خیر؟باکیفیت تر از خودروهای صفر ۸هزار دلاری داخلی هست یا خیر؟اگر ۳.۵میلیارد دلار ارز داشته باشیم آیا اولویت آن واردات خودرو است؟
از مافیای خودرو بپرسیدآیا کشوری پیدا می کنید که محصولات خودروی خودش رو پیش فروش بکنه واسه دوسال بعد؟کدوم کشور؟اگر باشد آیا مردمش راضی هستن یا دلالها؟کدوم کشور محصولی رو میفروشه که هنوز مردم نه دیدنش نه قیمتش رو میدونن؟ کدوم خودرو سازه که زه بغل رو آپشن حساب کنه تو دنیا اگر هست آیا خودروست یا فرقان؟
10:46 - 2 June 2023

9 Reactions
15 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سیدامیرحسین حسینی‌
Replying to
سلام و احترامهرچند زه بغل دروغ بود اما شاید باورتان نشود که ضبط و تهویه و کولر و دنده پنج و سرعت بالای ۱۲۰ در برخی خودروهای تا چند برابر قیمت داخلی آپشن محسوب میگردد.درباره فرایند انتظار هم بله در هر کشوری که عرضه و تقاضا نامتعادل شد این اتفاق افتاد و این هم ماحصل رای مردم به دولت قبل بود