۱. طرف آمریکایی از روی استیصال تقاضا کرد: گدایی مذاکره نبوده ما با اقتدار پذیرفتیم.۲. آقا علی الاصول با همینم مخالف بودن: با مسئولیت دولت به شرط حقوق ملت قبول کردن.۳. کار دلسوزانه: یعنی خیانت نکردن.۴. صدور اجازه: تحمیل نبوده.۵. وظیفه: نظارت بر اجرای همین تفاهم نامه ۶. مذاکره به معنی پذیرش نیست
08:12 - 19 June 2026



21 Replies

Profile picture of ‌Hadiseh🚩‌
@Hadisehsabouri19 June 2026
Replying to
نظر ولی روی زمین مانده مهم نیست؟

Profile picture of ‌صادق فیضی عین الدین‌
@Sadegh_140219 June 2026
Replying to
هزینه شتاب دهنده تو وفاقیون دادند؟!

Profile picture of ‌Re8za Salimi‌
@Re8za19 June 2026
همه رو گفتی جز نظر رهبر! اینکه میدونستن که نظر رهبری یه چیز دیگس و باز رفتن برای بستن تفاهمنامه، این رو نمیخوای یه خط و مورد هفتم اضافه کنی؟

Profile picture of ‌دلسوز ایران‌
@Delsooz_iran_11019 June 2026
Replying to
صرفا جهت اطلاع امیرالمؤمنین ع نیز در جنگ صفین بعد از آن جریانات، اجازه مذاکرات را دادند...فرق است بین اذن و رضایت تامل کنیدحواستان باشد از کی دارید حمایت می کنید

@user1751450626619 June 2026
در سالهای اخیر عده ای برای هر چیز کوچک و بزرگ پیشنهاد #رفراندوم می دادند.من پیشنهادم می کنم برای اجرا یا اجرا نکردن #تفاهم اخیر بین #ایران و #امریکا، ادامه #مذاکرات و #توافق ذکر شده در تفاهم نامه رفراندوم برگزار شود. مراجعه به آراء #مردم. #تجربه #برجام و #مذاکره و #جنگ وجود دارد.

@AliZare119 June 2026
Replying to
از نظر شما وظیفه الان فقط نظارت بر تفاهم نامه هست. از نظر ما علاوه برآن می بایست تمامی کسانی که دانسته برخلاف امر امام عمل کردند باید عزل و محاکمه شوند.

Profile picture of ‌سید علی‌
@S_Ali_S19 June 2026
Replying to
فکر کردی تحمیل چجوریه؟چاقو میذارن زیر گلو میگن امضا کن یا موافقت کن؟وقتی پوزیده میگه یا موافقت میشه یا استعفا میدم تحمیل نیست؟

Profile picture of ‌ابوالفضل شاهزیدی‌
@AbolfazlShahzeydi19 June 2026
Replying to
مخالف بودند همانطور که ما هستیم.و حالا همه متوجه شدند آنطور که شما و همفکرانتان می‌گفتید، همه چیز هماهنگ‌شده و تأیید شده نبود. حالا دعا کنید که آمریکا به تعهداتش عمل کند و گرنه ما می‌دانیم و گروهک وفاق...

Profile picture of ‌رقیه بهرآبادی‌
@Peerless121219 June 2026
Replying to
من اگر جای شما وفاقیون بودم کمتر کاری که میکردم دهانم رو می بستم و دعا میکردم که امریکا دبه نکندچون دفعه دیگه بخششی در کار نیست

Profile picture of ‌سینا محمدنژاد‌
@Sina_m_31319 June 2026
Replying to
یعنی من مطمئنم رهبر بیاد بگه مرگ بر مذاکره کننده و فحش خار مادرم به مذاکره کننده ها بده باز اصحاب رسانه سازشگرها میدونن چطور این حرفا رو‌ باز وارونه جلوه بدن..یاد کلمه مستی و شراب افتادم تو شعرهای دوران ابتدایی که معنی میکردن منظور از این کلمه یعنی رسیدن به خدا و معرفت به خدا😔

Profile picture of ‌محمد‌
@Majlesban19 June 2026
Replying to
نظر نائب امام زمان باید عملی بشود بقیه باید مطیع باشند

Profile picture of ‌اوستا برقکار‌
@ustabarghkar19 June 2026
Replying to
نظر رهبر هم مهم نیست اصلا چیه.

Profile picture of ‌هم نامِ خواهرش🌻‌
@Zeynab_950519 June 2026
Replying to
آقا نظری داشتن که کسی گوش نکرده.همین یه جمله تمام جملات شمارو میشوره میبره.ما نمیتونیم کارای مسئولانمون که از عدم ولایت پذیری رنج میبرن رو توجیه کنیم.

Profile picture of ‌رویا مستعد🪴🇮🇷 یا لثارات الخامنه ای‌
@Roya_Memar19 June 2026
Replying to
حالا این وسط رهبر هم یک نظری داشته دیگه!!! مهم عقلانیت وفاقیون هست که فقط تو همین دو سال اخیر چه تاج هایی بر سر مردم و مملکت نذاشتند! آتش بس و توافقی هم میکنند که کلا ضدنقض تولید میشه... آنها آتش، ما بس!

Profile picture of ‌جواد مهرجوفرد‌
@Mehrjoo19 June 2026
Replying to
همه دیدند که شروط رهبری رعایت نشده چندین پاس گل عباس‌آقا عراقچی، به ترررامپ ملعون منحوس رو هم دیدیداین ماله کشی‌ها فایده نداره.

Profile picture of ‌طالب طالب زاده 🇮🇷‌
@taleb19 June 2026
خیانت کردن . نجات امریکا از فروپاشی اقتصادی به خاطر اتمام ذخایر نفت رو چطور نمیفهمی خیانته؟یه کلاس تقویتی بروسوپر ماله کش وفاقی

Profile picture of ‌امیر نوری‌
@Amirnuori19 June 2026
Replying to
بسم الله الرحمن الرحیموظیفه=مطالبه شروط رهبری؛نه اجرای این تفاهم‌نامه

Profile picture of ‌محمد معظم‌
@moazzam19 June 2026
Replying to
متن تفاهم نامه را بخونی و نقدهای منصفانه هم درموردش بشنوی بعد تازه میفهمید علی الاصول یعنی چی

Profile picture of ‌سیاوش🇮🇷‌
@Siiavash19 June 2026
Replying to
وفاقیون عبرت تاریخ میشوند بماند به یادگار

Profile picture of ‌طاها دوست‌محمدی‌
@Mighat_t19 June 2026
Replying to
اینکه ۶ تاست، اگه بکنشی ۶۰تا باز هم نظر دیگری داشتم‌جبران‌ نمیشه...