نظر ولی روی زمین مانده مهم نیست؟
@Re8za19 June 2026همه رو گفتی جز نظر رهبر! اینکه میدونستن که نظر رهبری یه چیز دیگس و باز رفتن برای بستن تفاهمنامه، این رو نمیخوای یه خط و مورد هفتم اضافه کنی؟
@Delsooz_iran_11019 June 2026Replying toصرفا جهت اطلاع امیرالمؤمنین ع نیز در جنگ صفین بعد از آن جریانات، اجازه مذاکرات را دادند...فرق است بین اذن و رضایت تامل کنیدحواستان باشد از کی دارید حمایت می کنید
@user1751450626619 June 2026
@AbolfazlShahzeydi19 June 2026Replying toمخالف بودند همانطور که ما هستیم.و حالا همه متوجه شدند آنطور که شما و همفکرانتان میگفتید، همه چیز هماهنگشده و تأیید شده نبود. حالا دعا کنید که آمریکا به تعهداتش عمل کند و گرنه ما میدانیم و گروهک وفاق...
@Peerless121219 June 2026Replying toمن اگر جای شما وفاقیون بودم کمتر کاری که میکردم دهانم رو می بستم و دعا میکردم که امریکا دبه نکندچون دفعه دیگه بخششی در کار نیست
@Sina_m_31319 June 2026Replying toیعنی من مطمئنم رهبر بیاد بگه مرگ بر مذاکره کننده و فحش خار مادرم به مذاکره کننده ها بده باز اصحاب رسانه سازشگرها میدونن چطور این حرفا رو باز وارونه جلوه بدن..یاد کلمه مستی و شراب افتادم تو شعرهای دوران ابتدایی که معنی میکردن منظور از این کلمه یعنی رسیدن به خدا و معرفت به خدا😔
@Zeynab_950519 June 2026Replying toآقا نظری داشتن که کسی گوش نکرده.همین یه جمله تمام جملات شمارو میشوره میبره.ما نمیتونیم کارای مسئولانمون که از عدم ولایت پذیری رنج میبرن رو توجیه کنیم.
@Roya_Memar19 June 2026Replying toحالا این وسط رهبر هم یک نظری داشته دیگه!!! مهم عقلانیت وفاقیون هست که فقط تو همین دو سال اخیر چه تاج هایی بر سر مردم و مملکت نذاشتند! آتش بس و توافقی هم میکنند که کلا ضدنقض تولید میشه... آنها آتش، ما بس!
@Mehrjoo19 June 2026Replying toهمه دیدند که شروط رهبری رعایت نشده چندین پاس گل عباسآقا عراقچی، به ترررامپ ملعون منحوس رو هم دیدیداین ماله کشیها فایده نداره.
@taleb19 June 2026خیانت کردن . نجات امریکا از فروپاشی اقتصادی به خاطر اتمام ذخایر نفت رو چطور نمیفهمی خیانته؟یه کلاس تقویتی بروسوپر ماله کش وفاقی
@Amirnuori19 June 2026Replying toبسم الله الرحمن الرحیموظیفه=مطالبه شروط رهبری؛نه اجرای این تفاهمنامه
@Mighat_t19 June 2026Replying toاینکه ۶ تاست، اگه بکنشی ۶۰تا باز هم نظر دیگری داشتمجبران نمیشه...