2d
برادر عزیز اقای میثم مطیعی عزیز قدری یواشتراولا مردم به نیروهای عزیز نظامی اهانت که هیچ حتی تقدی هم نکردنددوما نقدها و مطالبه ها به فرماندهان داخل شعام بوده که اتفاقا به جا هم بوده چون عالمانه خلاف نظر فرمانده و ولی خودشون نظر دادنسوما خودتون هم دچار توهین شدید
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
مشکلتون میدونین چیه؟ همین! هیچوقت اشکالات خودتونو نمیبینین! نه کسی توهین نکرده اصلا! فقط طعنه زدن تا دلتون بخواداون روز که اومدن گفتن مرگ بر فلان مسئول هم همین بود که یسری اومدن تذکر دادن، گفتید نه! کسی همچین حرفی نزد! چرا به مردم ایراد میگیرید
Replying to
از بنده یه نمونه بیار که توهین به فرماندهان نظامی توهین کرده باشماز سایر مردم هم یه نمونه بیارید که توهین کرده باشناما نقد و سوال نسبت به این رای فرماندهان در شعام کاملا جدی و وارده و بنده و خیلی از مردم ناراحتیم بنده پزشکیان و قالیباف رو اصلا قبول ندارم و انتظاری هم نداشتم
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
شما به نمایندگی مردم اومدی حرف زدی منم همه رو خطاب قرار دادم گفتی مردم همچین حرفی نزدن در خالی که مردم ۹۰ میلیون نفرن بشین ببین تو همین ویراستی چند نفر به سپاه میگند کودتاچی و استحاله شده! شما باید منبعتو دقیق تر کنی
Replying to
بنده که تا الان هیچ توهینی به نیروهای مسلح ندیدم و نشنیدم
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
خب لطف کنین فکر نکنین چون شما نشنیدی پس وجود نداره! دنیا دور شما نمیچرخه
Replying to
عوضش علی الاصول رهبر و مخالفت مقامات با نظر ولی فقیه و نقض مداوم شروط تفاهم نامه رو دقیق دیدمما روی ولی فقیه غیرت داریم و از مقامات ناراحت و دلگیر هستیم و حتما باید استغفار کنند و جبران کنند و تعارف هم نداریمالان هم توهین نکردمحقیقت رو گفتمحقایق بعدی هم به زودی بیشتر روشن می شود
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
کسی گفت پلاکارد ؟ مطیعی واضح گفت فضای مجازی !حتی حرفاش رو هم نشنیدیتعارف نداشتن شما دلیل به عبور از رهبری نمیشه. همه از مسولان دلگیرند اما وقتی امام مجوز رو میدن و حکم مردم رو هم میگن دیگه تکلیف همونه
خب یه توئیت یا ویراستی بیار که حاوی توهین باشه چرا طفره میری برادر سند بیارمگه بنده از رهبری عبور کردم چرا تهمت میزنی؟ با سند حرف بزنضمنا الان تکلیف شما به عنوان مردم چیه؟! یه ذره حداقل مطالبه کن و یه ذره به خاطر نقض مکرر ننگ نامه بهت بربخوره
01:11 - 27 June 2026

42 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to and
بیارم ؟ حتما عزیزم بیاhttps://virasty.com/MShKy/1782416047874362091https://virasty.com/mahmud55/1782427959054576121بیشتر میخواید هستا؟! بالاخره ببینم هنوز روتون میشه بیاد دفاع کنین یا نه؟
Replying to
اقای قاآنی اگر شما در جمع کودتا چیان نیستید لطفا دستور رهبری رو انجام بدید به اطلاعات سپاه بروید شاید دراینجا هم نفوذ شده مجلس رو باز کنید این پزشکیان که نمی‌داند چه می‌گویدتمام گفتهایش اول زدن نظام و نظامیهاست وایران بعد میاد برای داخلیه ماست مالی میکنه نمیگم نفوذی هست ولی بهش نفوذ شده