شما به نمایندگی مردم اومدی حرف زدی منم همه رو خطاب قرار دادم گفتی مردم همچین حرفی نزدن در خالی که مردم ۹۰ میلیون نفرن بشین ببین تو همین ویراستی چند نفر به سپاه میگند کودتاچی و استحاله شده! شما باید منبعتو دقیق تر کنی
Replying toشما به نمایندگی مردم اومدی حرف زدی منم همه رو خطاب قرار دادم گفتی مردم همچین حرفی نزدن در خالی که مردم ۹۰ میلیون نفرن بشین ببین تو همین ویراستی چند نفر به سپاه میگند کودتاچی و استحاله شده! شما باید منبعتو دقیق تر کنی
Replying toخب لطف کنین فکر نکنین چون شما نشنیدی پس وجود نداره! دنیا دور شما نمیچرخه
@M12142dReplying toعوضش علی الاصول رهبر و مخالفت مقامات با نظر ولی فقیه و نقض مداوم شروط تفاهم نامه رو دقیق دیدمما روی ولی فقیه غیرت داریم و از مقامات ناراحت و دلگیر هستیم و حتما باید استغفار کنند و جبران کنند و تعارف هم نداریمالان هم توهین نکردمحقیقت رو گفتمحقایق بعدی هم به زودی بیشتر روشن می شود
Replying toکسی گفت پلاکارد ؟ مطیعی واضح گفت فضای مجازی !حتی حرفاش رو هم نشنیدیتعارف نداشتن شما دلیل به عبور از رهبری نمیشه. همه از مسولان دلگیرند اما وقتی امام مجوز رو میدن و حکم مردم رو هم میگن دیگه تکلیف همونه
@M12141dReplying toخب یه توئیت یا ویراستی بیار که حاوی توهین باشه چرا طفره میری برادر سند بیارمگه بنده از رهبری عبور کردم چرا تهمت میزنی؟ با سند حرف بزنضمنا الان تکلیف شما به عنوان مردم چیه؟! یه ذره حداقل مطالبه کن و یه ذره به خاطر نقض مکرر ننگ نامه بهت بربخوره
بیارم ؟ حتما عزیزم بیاhttps://virasty.com/MShKy/1782416047874362091https://virasty.com/mahmud55/1782427959054576121بیشتر میخواید هستا؟! بالاخره ببینم هنوز روتون میشه بیاد دفاع کنین یا نه؟Replying toاقای قاآنی اگر شما در جمع کودتا چیان نیستید لطفا دستور رهبری رو انجام بدید به اطلاعات سپاه بروید شاید دراینجا هم نفوذ شده مجلس رو باز کنید این پزشکیان که نمیداند چه میگویدتمام گفتهایش اول زدن نظام و نظامیهاست وایران بعد میاد برای داخلیه ماست مالی میکنه نمیگم نفوذی هست ولی بهش نفوذ شده
@M12141dReplying to andنسبت کودتاچی دادن به نظامی ها اشتباهه و بنده هم مخالفم و با شجاعت هم اعلام تبری از اینها می کنمویراستی دوم هم توش توهینی ندیدمحالا شما شجاعت دارید به تکلیف نظارتی بر تحقق شروط داشته باشید و نقض مکرر ننگ نامه رو اعلام کنید و از تیم مذاکره کننده تبری بجویید؟!
طرف داره رسما عین اینترنشنال توی اکانتش به بسیجیان و سپاهیان میکه سرکوبگر برای فیلمایی که هیچی توش معلوم نیست! و معلوم نیست اون تجمع کنندگان داشتن چیکار میکردن اصلا میگید توهین نشده ؟!!! بنده چرا باید تبری بجویم؟! مگه رهبر من گفته برید تبری بجویید؟ رهبر من گفته بهشون تذکر بدین
Replying to andماهم داریم تذکر میدیم تمام ویراست من از اولش سلام و آقا بود بعد تذکر توجه نشد سلام و آقا برداشته شد بعد با زبان تلخ بازهم تذکر هست هیچ چیز دیگر نیست ولی توجه نمیشه
زبان تلخی که تخریب و بدبینی بیاره تذکر نیست. توهینه. تشویش اذهانهالقاییات کذبه و مخالف دستور صریح رهبره
من مکه گفتم پزشکیان کار درستی کرده؟ مگه بحث من پزشکیان بوده ؟! چرا انقدر فرار میکنید از روی بحث موندن
Replying to andحق با شماست من تشویش اذهان عمومی دارم گفتم فقط مردم عادی باید جریمه بشن یه فرد عادی هستم و حرف خودم رو هم عادی زدم بدونه هرگونه سیاسی بازی ولی شما میخواهید سیاسیش کنید خودتون میدونید من نمیخوام با گفتارمان حرفو حدیث بشه فقط نظرم رو گفتم تمام زمان معلوم میکنه اگر اشباه کرده باشم همینجا اعلام میکنم