Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
شما به نمایندگی مردم اومدی حرف زدی منم همه رو خطاب قرار دادم گفتی مردم همچین حرفی نزدن در خالی که مردم ۹۰ میلیون نفرن بشین ببین تو همین ویراستی چند نفر به سپاه میگند کودتاچی و استحاله شده! شما باید منبعتو دقیق تر کنی
Replying to
بنده که تا الان هیچ توهینی به نیروهای مسلح ندیدم و نشنیدم
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
خب لطف کنین فکر نکنین چون شما نشنیدی پس وجود نداره! دنیا دور شما نمیچرخه
Replying to
عوضش علی الاصول رهبر و مخالفت مقامات با نظر ولی فقیه و نقض مداوم شروط تفاهم نامه رو دقیق دیدمما روی ولی فقیه غیرت داریم و از مقامات ناراحت و دلگیر هستیم و حتما باید استغفار کنند و جبران کنند و تعارف هم نداریمالان هم توهین نکردمحقیقت رو گفتمحقایق بعدی هم به زودی بیشتر روشن می شود
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to
کسی گفت پلاکارد ؟ مطیعی واضح گفت فضای مجازی !حتی حرفاش رو هم نشنیدیتعارف نداشتن شما دلیل به عبور از رهبری نمیشه. همه از مسولان دلگیرند اما وقتی امام مجوز رو میدن و حکم مردم رو هم میگن دیگه تکلیف همونه
Replying to
خب یه توئیت یا ویراستی بیار که حاوی توهین باشه چرا طفره میری برادر سند بیارمگه بنده از رهبری عبور کردم چرا تهمت میزنی؟ با سند حرف بزنضمنا الان تکلیف شما به عنوان مردم چیه؟! یه ذره حداقل مطالبه کن و یه ذره به خاطر نقض مکرر ننگ نامه بهت بربخوره
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to and
بیارم ؟ حتما عزیزم بیاhttps://virasty.com/MShKy/1782416047874362091https://virasty.com/mahmud55/1782427959054576121بیشتر میخواید هستا؟! بالاخره ببینم هنوز روتون میشه بیاد دفاع کنین یا نه؟
Replying to
اقای قاآنی اگر شما در جمع کودتا چیان نیستید لطفا دستور رهبری رو انجام بدید به اطلاعات سپاه بروید شاید دراینجا هم نفوذ شده مجلس رو باز کنید این پزشکیان که نمی‌داند چه می‌گویدتمام گفتهایش اول زدن نظام و نظامیهاست وایران بعد میاد برای داخلیه ماست مالی میکنه نمیگم نفوذی هست ولی بهش نفوذ شده
نسبت کودتاچی دادن به نظامی ها اشتباهه و بنده هم مخالفم و با شجاعت هم اعلام تبری از اینها می کنمویراستی دوم هم توش توهینی ندیدمحالا شما شجاعت دارید به تکلیف نظارتی بر تحقق شروط داشته باشید و نقض مکرر ننگ نامه رو اعلام کنید و از تیم مذاکره کننده تبری بجویید؟!
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to and
طرف داره رسما عین اینترنشنال توی اکانتش به بسیجیان و سپاهیان میکه سرکوبگر برای فیلمایی که هیچی توش معلوم نیست! و معلوم نیست اون تجمع کنندگان داشتن چیکار میکردن اصلا میگید توهین نشده ؟!!! بنده چرا باید تبری بجویم؟! مگه رهبر من گفته برید تبری بجویید؟ رهبر من گفته بهشون تذکر بدین
ماهم داریم تذکر میدیم تمام ویراست من از اولش سلام و آقا بود بعد تذکر توجه نشد سلام و آقا برداشته شد بعد با زبان تلخ بازهم تذکر هست هیچ چیز دیگر نیست ولی توجه نمیشه
Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to and
زبان تلخی که تخریب و بدبینی بیاره تذکر نیست. توهینه. تشویش اذهانهالقاییات کذبه و مخالف دستور صریح رهبره
برادرمون حسین زاده تشویش اذهان عمومی کردن اما پزشکیان که تو تلویزیون القا یاس و ناامیدی و اظهار ضعف می کنه صداقت و روشنگری میکنهلطفا بیشتر فکر کنید
17:12 - 27 June 2026

28 Views


2 Replies

Profile picture of ‌Farzand Iran‌
Replying to and
من مکه گفتم پزشکیان کار درستی کرده؟ مگه بحث من پزشکیان بوده ؟! چرا انقدر فرار میکنید از روی بحث موندن

حق با شماست من تشویش اذهان عمومی دارم گفتم فقط مردم عادی باید جریمه بشن یه فرد عادی هستم و حرف خودم رو هم عادی زدم بدونه هرگونه سیاسی بازی ولی شما می‌خواهید سیاسیش کنید خودتون میدونید من نمیخوام با گفتارمان حرفو حدیث بشه فقط نظرم رو گفتم تمام زمان معلوم میکنه اگر اشباه کرده باشم همینجا اعلام میکنم