یاور مهدی یا مهدی

‌یاور مهدی یا مهدی‌'s header picture
ی

یاور مهدی یا مهدی

@M1234567890_m
Joined February 2025
@M1234567890_m21 February 2025
کیفیت بخشی رسیدگی شود نتایج اعتراض پوچ پوچ ،50 حدنصاب بالا میبرن 50 نمره میدن به کارنامه ،و دوباره تکرار قصیه همان کارنامه صادر میشه . صرفا بگن بررسی شد.

@M1234567890_m20 February 2025
ظلم بدتر از اول به نتایج کیفیت بخشی، درحکومت عدل مهدی این ظلم بی جواب نخواهد ماند، ننک بز شما که یک آزمون این همه سختی نداشت.

@M1234567890_m19 February 2025
بد بختی با ازمون ها خصوصا کیفیت بخشی ،کلی هزینه و ناامیدی