یاور مهدی یا مهدی

‌یاور مهدی یا مهدی‌'s header picture
ی

یاور مهدی یا مهدی

@M1234567890_m
Joined February 2025
Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir27 January 2026
علی رغم بروز ظلم فاحش در حق دانشجویان واحدهای بین الملل دانشگاه پیام نور کشور و سکوت معنادار و غیرقابل قبول وزیر علوم؛ شنیده‌های اینجانب از مخالفت مدیرکل شورای گسترش وزارتخانه برای احقاق حق این عزیزان و مقاومت ایشان و برخی دیگر حکایت دارد!به دکتر سیمایی صراف هشدار می‌دهم اگر قدرت مدیریت نیروهای زی…Show more
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
وزارت آموزش و پرورش، وظیفه‌ت رو فراموش کردی؟ دو سال از حق #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ گذشته و همچنان در انتظار احقاق حقمان هستیم. وقت اون رسیده که به عدالت آموزشی عمل کنی و به حقوق این عزیزان احترام بذاری. #نه_به_ظلم #عدالت_آموزشی
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
صدای #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ به گوش می‌رسه، وزارت آموزش و پرورش همت کنه و به حقوقشون احترام بذاره.""دوسال از ظلم وزارت آموزش و پرورش می‌گذرد، وقت اون رسیده که تغییر رو شروع کنه و به #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ حقشون رو بده."#استعفای_فرهادی
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
عدالت آموزشی کجا رفته؟ وزارت آموزش و پرورش، مسئولینش کجایید؟ حق #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ باید داده شود#نه_به_ظلم #عدالت_آموزشی #حق_کشی_آشکار #پیگیری_کنید
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
زنگ عدالت آموزشی به صدا دربیاد! وزارت آموزش و پرورش باید به #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ حقشون رو بده.""آیا وقت اون نرسیده که وزارت آموزش و پرورش به وظایفش عمل کنه و حق #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ رو پس بده؟#استعفای_فرهادی
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
بی‌عدالتی آموزشی داره خفه‌مون می‌کنه! وزارت آموزش و پرورش، به #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ احترام بذار و حقشون رو بده."#حق_کشی_آشکار #پیگیری_کنید #معترضین_کیفیت_بخشی۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود#استعفای_فرهادی
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
آیا وقت آن نرسیده که وزارت آموزش و پرورش به حقوق #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ احترام بگذارد؟ ما نیز شاهد ظلم در حق خود هستیم. #عدالت_آموزشی #حق_کشی_آشکار#نه_به_سکوت
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
ما خواستار تغییر هستیم. وزارت آموزش و پرورش باید به حقوق #معترضان_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ احترام بگذارد و به وظایف خود عمل کند. #عدالت_آموزشی #تغییر_خواسته_ما#پیگیری_کنید#نه_به_ظلم#نه_به_سکوت#حق_کشی_آشکار
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
جناب دکتر عظیمی‌راد، شما به ظلم فاحش وزیر علوم اشاره کردید. ما #معترضین_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ هم دو سال است که حقمان توسط وزیر آموزش و پرورش خورده شده است. لطفاً به ما هم اشاره کنید و حق ما را پیگیری کنید. #عدالت_آموزشی #حقوق_ما
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
جناب دکتر عظیمی‌راد، شما به عنوان نماینده مردم، به ظلم وزیر علوم اشاره کردید. ما #معترضین_کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ هم دو سال است که حقمان خورده شده است. لطفاً به ما هم توجه کنید و حق ما را پیگیری کنید. #پیگیری_کنید #حقوق_ما
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
شما به عنوان یک نماینده دلسوز و آگاه، به ظلم فاحش وزیر علوم اشاره کردید و خواستار احقاق حق دانشجویان شدید. ما معترضین #کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ هم دو سال است که حقمان توسط وزیر آموزش و پرورش خورده شده است و همچنان در انتظار احقاق حق خود هستیم. لطفاً به ما هم توجه کنید ما به شما اعتماد داریم. #عدالت_آموزشی
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
دکتر عظیمی‌راد، شما با صدای بلند به ظلم وزیر علوم اشاره کردید و از دانشجویان حمایت کردید. ما هم شاهد ظلم در حق معترضان #کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ ‌هستیم و از شما درخواست داریم که به ما هم کمک کنید. ما دو سال است که برای احقاق حق خود تلاش می‌کنیم، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم لطفاً حق ما را احیا کنید
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
دکتر عظیمی‌راد، شما به عنوان یک نماینده مردم، به ظلم وزیر علوم اشاره کردید و خواستار تغییر شدید. ما معترضین#کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ هم دو سال است که حقمان خورده شده است و همچنان در انتظار احقاق حق خود هستیم. ما از شما درخواست داریم که با همکاری با سایر نمایندگان، حق ما را پیگیری کنید
@M1234567890_m28 January 2026
Replying to
دکتر عظیمی‌راد، شما به عنوان یک نماینده مردم، به ظلم وزیر علوم اشاره کردید و خواستار تغییر شدید. ما معترضین #کیفیت‌_بخشی۱۴۰۳ هم دو سال است که حقمان خورده شده است و همچنان در انتظار احقاق حق خود هستیم. ما از شما درخواست داریم که با همکاری با سایر نمایندگان، حق ما را پیگیری کنید

Profile picture of ‌احسان عظیمی‌راد‌
@Azimirad_ir6 November 2025
پس از پیگیری‌های فراوان و صحبت تلفنی با وزیر محترم آموزش و پرورش، قرار است جمع بندی اولیه نتایج ارزیابی مجدد پرونده آزمون‌های استخدامی کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری؛ هفته جدید در جلسه‌ای با حضور اینجانب ارائه شود. ان‌شاءالله نتایج نهایی طبق گفته‌ وزیر تا دو هفته آینده خواهد بود.
@M1234567890_m6 November 2025
Replying to
قانون باید برای مردم باشد، نه توجیه قدرت. وزیر به‌جای پاسخ‌گویی، پشت «مصلحت نظام» پنهان شده. مصلحت واقعی، رضایت مردم است، نه فرار از مسئولیت. #کیفیت_بخشی_۱۴۰۳_بیخیال_نمیشود#مصلحت_مردم
@M1234567890_m6 November 2025
Replying to
وزارت اگه میخواست شجره نامه تک تک داوطلبین رو هم دربیاره تا الان باید تموم میشد؟!!!! #کیفیت_بخشی_1403