ما تو زندگی یه قسمت هایی از خودمونو از دست میدیم یا حتی شاید فدا میکنیم!بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشیم..ولی خب زندگی تغییر میکنه و یک ورژن قوی ترو عاقل تر از ما متولد میشه!یاد این بیت شعر افتادم که میگفت:《صدتیغ جفا بر سرو تن دید یکی چوبتا شد تهی از خویش و نیاش نام نهادند》