9 May 2026
کاش میشد یکی توضیح بده نت به کدام دلایل امنیتی قطعه ؟اگر بخاطر جواسیس و مزدوران هست که با کانفیگ وصلن یا استارلینک ، اگر بخاطر حملات سایبری هست که تهش حملشونو کردن و همچنانم دارن میکنن جنگ ۱۲ روزه نت محدود معقول شده بود و همه چیز بدون مشکل بود چندتا حمله سایبری هم شد که فقط بانک قدرتمند سپه هک شد …Show more
بدبختی اینجاست که هیشکی هم گردن نمیگیره که من اینترنت رو بستم .به وزیر ارتباطات میگی ، میگه من اطلاع ندارم .به شورای امنیت میگی ، میگه دست ما نیست . به اطلاعات میگی ، میگه ما اطلاعی نداریم .نمیدونم کی بسته و خودشمدفرار کرده و رفته
14:37 - 9 May 2026

6 Reactions
348 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حسین صادقی‌
@Hoseinsadeghi9 May 2026
Replying to
اونایی که فیلتر شکن میفروشن و اینترنت پرو همونا اینترنت بستن