17 November 2025
تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیب‌پذیر باشیم
بی ۲ ایرانی B2 ایرانیحیرت جهان از فناوری پهبادهای بی دو ایرانی مهندسی معکوس از بی دو امریکاپهباد های ایران از جنگنده اگر قوی‌تر نباشد دست کمی ندارد ضمن اینکه خلبان هم نمیخواد...#ایران #ایران_قوی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #امام_زمان #اسرائیل #آمریکا #ترامپ
5 MB
20:31 - 17 November 2025

4 Reactions
547 Views