خوش عاقبت اون هتاکی که کردم چی بوده؟ بغیر از اون هائیکه بهم توهین کردن و جواب شنیدن.. #دکتر_جلیلی #دکتر_ثابتی #دکتر_جبراییلی #رسائی و...... به بنده حقیر هیچ نیازی ندارن، خودم رو در حدی نمی بینم که به این عزیزان بچسبونم.ولی کسی بخواد دور از انصاف و با هوچی گری بهشون بتازه بی جواب نمی ذارم در بره.