پهلوی اگه یه جو غیرت داشت...!
@Cataract_Persian3 May 2026Replying to andandاگه تو تاریخ رو خونده بودی ا.ح.م.ق میدونستی جزایر سهگانه و بحرین از زمان قاجار جدا شد و ربطی به پهلوی نداره از این خشم الکی بیاید بیرون
@user1775463893683 May 2026Replying to andandسرانجام در سال 1783میلادی، یعنی کمی پس از مرگ کریم خان زند، شیخ احمد بن خلیفه از قبیله بنی عتبه به کمک انگلیسی ها به بحرین حمله می کند و پس از کشتن مرزبانان ایرانی و تخریب پاسگاه های ایشان، بر این جزیره مسلط می شود. به این ترتیب حاکمیت خاندان آل خلیفه با پشتیبانی کامل انگلیسی ها در بحرین آغاز می شود
@user1775463893686 May 2026Replying to andandسخنرانی اردشیر زاهدی وزیرخارجه وقت موجود هست که همون جا میگه بحرین حدود ۱۵۰ سال پیش در اثر سیاست های استعمار از ایران جدا گردیده است.
@user1775463893686 May 2026Replying to andandاگر اینهمه میگی که شاه بحرین رو داد رفت؛ اگر به این پرسش های کامنت بعدی پاسخ بدی من حرفمو پس بگیرم
@user1775463893686 May 2026Replying to andandچرا خودزنی میکنی🤣 یکی از تصاویری که آوردی خودش تأییدی بر حرف منه ضمیمه یعنی اضافه کردن و این حرف از محمد رضا شاه یعنی ضمیمه خاک کشورم کنم یعنی اون کشور رو تسخیرش کنم دمت گرم منبعم رو قوی کردی و کتاب رو هم به منابعم اضافه کردی!