پهلوی اگه یه جو غیرت داشت...!
@Cataract_Persian3 May 2026Replying to andandاگه تو تاریخ رو خونده بودی ا.ح.م.ق میدونستی جزایر سهگانه و بحرین از زمان قاجار جدا شد و ربطی به پهلوی نداره از این خشم الکی بیاید بیرون
@MHadiK3 May 2026Replying to andandبهتره کمتر گ.ه خوری کنی چون یکم بجا چیز خوردن کتاب میخوندی اینجوری شر نمیگفتی طبق اصل تاریخ هم بحرین و هم جزایر یه گانه مال ایران بودند و حتی در تاریخ پهلوی خود اسد الله علم نخست وزیر محمد رضا میاد تمام دلایل جدایی رو میگه و اصلا این تیکه رو از زبون محمد رضا میگه که تو عکسا هست
@user1775463893683 May 2026سرانجام در سال 1968 میلادی انگلستان اعلام کرد که تا سال 1972 میلادی نیروهایش را از خلیج فارس خارج خواهد کرد. سرانجام فرصتی که شاه منتظرش بود پیش آمد. دولت ایران بلافاصله از تصمیم انگلستان ابراز خرسندی و بر حق حاکمیت ایران بر بحرین و جزایر سه گانه تأکید کرد.