9 May 2026
کاش میشد یکی توضیح بده نت به کدام دلایل امنیتی قطعه ؟اگر بخاطر جواسیس و مزدوران هست که با کانفیگ وصلن یا استارلینک ، اگر بخاطر حملات سایبری هست که تهش حملشونو کردن و همچنانم دارن میکنن جنگ ۱۲ روزه نت محدود معقول شده بود و همه چیز بدون مشکل بود چندتا حمله سایبری هم شد که فقط بانک قدرتمند سپه هک شد …Show more
برا اینکه عموم مردم تو دام اغتشاشات نیفتن
19:20 - 12 May 2026

274 Views


2 Replies

Profile picture of ‌حسین صادقی‌
@Hoseinsadeghi12 May 2026
Replying to
داداش این استدلال دقیقا همون چیزیه که فرق «اینترنت» با «محتوا» رو نمیفهمه 😅اینترنت زیرساختهمثل جادهمثل برقمثل راه‌آهنشما چون ممکنه یه عده برن اغتشاش کنن نمیای کل اتوبانا رو بکنی بالا که 😂نهایتا با مجرم برخورد میکنی نه با TCP/IP ملتShow more

Profile picture of ‌امیر خدائی‌
@Amirkhodaie12 May 2026
Replying to and
اگر مردم می فهمند به کسی چه مربوطه اگر نمی فهمند پس همه کارهاشون غلطه مثل خیلی چیزها در ضمن چه کسی به دیگری این حق را عطا می کنه جلوی حق کس دیگر را بگیره و بگه من تشخیص میدم این برات خوبه