📌چندتذکربه جناب ثابتی۱-"برنامه هفتم توسعه"، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است وچه دولت پزشکیان بدون ادعای برنامه وچه هردولت دیگری با ادعای برنامه،بایدآنرا رااجراکند.لذاتیکهپرانی وبازگشت ایشان به انتخابات کاملا بیوجه است. ۲-نکتهی مهمی که ایشان بایدبه آن توجه کنداینست که اساسادرمسئله ریاست جمهوری
مانیازمندبرنامه نیستیم، بلکه نیازمندمدیریت قوی و کارآمددراجرای برنامههای موجودهستیم.البته اگربه بیانات رهبری دراین زمینه توجه میشد،نیازی به توضیح این بدیهیات نبود.آنجاکه رهبری اشاره کردند:"ماازلحاظ تصمیم خوب و قانون خوب وسندخوب #هیچ کمبودی نداریم؛هر چه دلتان بخواهدمادرکشور تصمیمهای خوب و سند های خوب وماننداینهاداریم.آنچه مهم است،اینست که به این تصمیمهاعمل بشود؛این را دنبال کنید."۲/۲۱/ ۱۴۰۱۳-عدم تسلط جناب ثابتی بر امورحکمرانی،منجربه بروز خطای بزرگ دیگری دراین عرصه شده است.آنچه ایشان آنراوفاق بیفایده عنوان کرده،همان امری است که رهبر انقلاب از وجودآن میان سران قواابراز رضایت کردند.دوفیلم
ضمیمه شده سخنان رهبری رامشاهده فرمایید.۴-محدودکردن نظارت بر دولت به استیضاح وزیران خطای دیگرایشان است.حال آنکه تمام تلاش عقلانیت انقلابی براصلاح وضع موجود باحداقل هزینه برای کشور است.لازم است این نماینده محترم،صرف نظراز جهت گیریهای سیاسی وسطحی، ازحضوردرکنارمدیرانی جهادی بانگاه فراجناحی ماننددکتر
قالیباف برای آینده سیاسی خودتجربه کسب کند.دغدغه،تلاش،مسئولیت پذیری وهمگرایی دکتر قالیباف رادریکی ازسخنان ایشان درجلسه اخیربررسی عملکرددولت،درفیلم ضمیمه مشاهده فرمایید.۵-درنهایت به جناب ثابتی توصیه میکنیم بیانات امام جامعه رافصل الخطاب و چراغ راه خودقراردهدوبداند روزی درمقابل شهید سلیمانیهاوشهید
باقریها پاسخگوی عملکرد خود خواهد بود. بدیهی است سیاسیکاری و اظهارنظرات نسنجیده و سطحی، وجهه سیاسی ایشان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.🇮🇷#ایران_قوی 📡 @Titrinoo 22:13 - 12 November 2025