به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟
341 votes • The poll has been ended
Only the creator can see voters
11 June 2026به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟
341 votes • The poll has been endedOnly the creator can see voters
@Bashir_saba11 June 2026Replying to#رهبر_شهید :کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛ یکی از این دو تاست. در حالی که دشمن اینطور اخم میکند، اینطور متکبّرانه حرف میزند، اینطور به ملت ایران اهانت میکند،...