شایدم هردو شایدم ترس و ذلت
@Hossein_Rudsari11 June 2026Replying toاحسنتحالا آمریکایی ها زیر موشک باران چرا دارند میگن بیاین مذاکره ؟حماقت یا خیانت !؟
@Extinction11 June 2026Replying toوقتی قیمت اون بمب ها شبی دویست سیصد میلیون دلار باشه آره چرا مذاکره نکنین. ضربه ای که آمریکا خورده بیشتر از چیزاییه که تخریب کرده. این بمباران نیست، پول دور ریختنه.باید صلح کنین بسه دیگه. دنیا وارد رکود اقتصادی میشه و همه بدبخت میشیم. اقتصاد جهانی که مرز نمیفهمه، همه ضربه میخورین
@smfrznh11 June 2026Replying toفکر میکردیم حماقت و خطاست.اما نه.. خیانته. مردم فریاد زدن بارها گفتن نکنید. اما غافل ازینکه اینها میدونن و انجام میدن.
@user17686776565811 June 2026Replying toصدرصد مطمئن هستم کسانی دنبال مذاکرات هستن،فقط دنبال نجات صهیونیستها هستند ،نفوذی سازمان سیا
@masadiStudio11 June 2026Replying toاین نظر سنجی نشون میده که صاحبش دانسته و ندانسته با حماقت در حال خیانت است...چون دقیقا تمامی بیانیه های #رهبر_انقلاب و فرماندهان سپاه بالاخص #سید_مجید_موسوی راهبرد مذاکره در کنار میدان نظامی با حمایت مردم بوده و هست...الان شما دقیقا خائن و احمق رو با کی هستی؟ روشن میکنی
@Moderate11 June 2026Replying toبخوایم کارشناسی نگاه کنیم مذاکره تو آتش بس یکم ناجورهوگرنه باید تو اوج جنگ اینکارو میکردیم که از موضع قدرت دست خیلیا زیر ساتور بود و تیغمون میبُرید بخاطر بالا رفتن قیمت نفت جهانی🥸
@Mojgan51413 June 2026Replying to andبشیر اینها چی میگن؟؟ گوش بده. فریاد وحدت مردم رو بشنو. و صدای مرگ تفرقه و نفاق خوارج رو. بشنو https://virasty.com/Farsplus/1781335936161057568صدای حمایت خیابان از میدان و دیپلماسی: متحدند و جانفدای ایران/ میدان و دیپلماسی و3 MBShow this thread