30 April 2026
طرف بازار هدفش ایرانیه.مشتریش ایرانیه.اپ ایرانیش هم وجود داره.اونوقت زور می زنه بره تو اپ خارجی فعالیت کنه.میشه بگی مشکلت چیه؟اگر نداشتیم اگر نبود اعتراض می کردی می گفتیم اره نیست حق داری، ولی الان که از همه اپ های خارجی نسخه ایرانیش هست مشکلت چیه؟!
ادامه بدین همین فرمون خوبه خوب به عنوان شهروند تبر دارید نقش بازی می کنید‌
15:41 - 2 May 2026

73 Views